Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 12, 2010

Bisnes Bisnes Bisnes

Insyaallah esok petang after keja aku dan family akan berangkat ke KL.
Ini adalah julung2 pertama kalinya training untuk bisnes baru.
Insyaallah kalau tak dak apa2 halangan aku akn share ngan kawan2 pasal bisnes ni..
Jum kita senang sama2..
sapa tak nak senangkan tp kita kena tengok juga samada dari segi hukum islam dibolehkan atau tidak.
So tujuan aku ke sana,aku akan mengkaji samada bisnes ini tidak melanggar hukum2 islam..
Kita hanya akan senang jika RM yang kita perolehi utk dari sumber yang halal.
So aku tak nak aku jadi orang senang tapi hati aku tak tenang.
Aku rela melepaskan RM puluhan juta demi islam.
Mungkin Allah akan buka pintu rezeki aku nanti seluas-luasnya nanti.
Insyaallah...

Ya Allah,
Kau Buka kan lah pintu rezeki kami seluas-luasnya..
Bahagiakan rumahtangga ku dunia dan akhirat.
Kau berikanlah anak ku kesihatan yang baik,
Berikan lah anak aku kecergasan dan kecerdasan minda.
Amin.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.