Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

Mood - ?????

Aku menulis bukan kerana nama,hahahaha cam lagu puisi pulak.Kadang2 kita nak menulis blog tapi tak tau nak menulis apa kan,kadang2 ada benda nak menulis tapi rasa malas menguasai diri,kalau malas menguasai diri apa pun tak leh buat,begitu kuatkan penangan "MALAS"hahahaha..hari ni mood aku untuk menulis bertalu2 cam kompang dipalu(kalau sapa tak tau email aku k..hahahaha).
Harini kalu nak aku taip semua mukasurat paper metro pun boleh,ada percaya???aku pun tak begitu percaya aku mampu buat camtu,tapi harini aku memang SUKA nak menaip saja.taipla apa saja,rasa ringan ja jari jemari aku ni.
Harini aku update status kat FB mengalahkan berita warta berita TV1 dan berita Jam 8 kat TV3,begitu banyak sekali,tangan aku ni tak leh tgk benda yang boleh taip,mesti nak menaip..
Adakah sebab jari aku rajin cam aku hari ni???
Aku pun kurang pasti,tapi yang pastinya harini tiada perkataan MALAS dalam diri aku ni..ehehe.

Aku nak share ngan you all tentang serba sikit diri aku la,baru kita leh kawan kan,
Bak kata pepatah 'SHARING IS CARING"..

Sikap aku???
1~Aku ni seorang yang bersabar,tapi kadang2 tu tahap kesabaran aku ni ada la had dia,AWAS jangan ambek kesempatan diatas kesabaran seseorang.
2~Aku ni suka sangat pada benda2 yang cantik2..apa yang cantik semua aku suka,sebagai contoh aku suka pakai baju cantik2,cuci muka cantik(aii cam pelik ja,tu salah la Pn Maslina,cuci muka bersih2..),aku suka tengok orang yang cntik2 juga.Bagi aku bila kita tengok benda cantik2 kita pun terasa cantik juga,tapi kadang2 bila tengok orang yang cantik2 tetiba rasa diri hodoh pulak..hahaha..Aku suka pakai cantik sebab itu untuk keyakinan diri bukan untuk menunjuk tau.
3~Aku ni kalau husband cuti,mesti aku susah nak bangun p keja,camna la nak ubah perangani ni tak tau..ehehehe.
4~Aku ni suka SHOPPING-aku rasa semua perempuan kat dunia ni suka shoppingkan..

Makanan yang aku suka??
1~Semua makanan la janji tak pelik,kalau pelik aku memang tak makan.
2~Paling suka air yogurt.Kalau beli mesti beli banyak.

Mesti you all kata dalam hati,amboi2 Pn.Maslina update pasal yang elok2 ja kan,sikap buruk tak update pun,
Kan dalam islam tak baik mengaibkan orang lain,begitu juga tak baik mengaibkan diri sendri,so sikap buruk tu biarlah rahsia(cam lagu CT)..Manusia mana perfectkan..:p

K lar nak bersiap2 nak kuar ni..TATA TITU..
Jumpa lagi kawan2 silent aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.