Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Thursday, July 7, 2011

Sembang2

Harini rasa terlampau bosan kat tempat keja,adakah aku takdak keja?ataupun aku yang malas nak buat keja..Hahahahahahaa..

Kat opis ni minggu ni audit,sapa yang berkaitan dengan audit memang banyak kja la,aku tak berkaitan pun so tak la bz.
Nak citer pa pun tak tau tapi nak menulis,kot2 la ada yang merindui cerita aku..hhaahahhaa..(ada ker?..)..ehehehe..

Sekarang aku dah ok dari alah yang hilang selera tu,makan apa pun ok tp jgn berbau,maksud yang berbau cm ayam bau ayam,daging bau daging,Hello Pn Maslina,namapun ayam n daging mesti la bau dia kan,,ehehee..maksud aku berbau yang belum masak la..aku tak lalu.

Sekarang aku dah nak masuk 5bulan lagi seminggu,rasa syok pun ada,sebab tak lama lagi akan ada ahli baru dlm family aku,mesti meriah n gamat rumah aku kan..ehehee.Sekarang pun ada Amsyar tu meriah rumah,inikan ada 2 pulak,mesti la lagi riuh rendah la.
Nak citer pasal hidup sekarang semua cam biasa ja,tak dak luar biasa.Cuma tahun ni aku tak payah baca buku dah..hoyea hoyea..tu ja la yang perbezaannya dengan tahun2 lepas.leh tgk tv dengan senang lenangnya,leh beli banyak2 majalah(klu dulu klu nak beli fikir dulu,lebeh baik baca buku dari baca majalah ni),leh jalan2 ikut suka hati (tapi kena ada duit jugakkan,klu takdak duit jalan tepi rumah cukupla noh..eheheh).

Emm lagi sebulan lebeh ja lagi kita akan sambut bulan puasa kan,aaa heppy nya,walaupun tak tau leh penuh ker tak puasa ni,Ya Allah kuatkan semangat aku dan permudahkan semua nya Ya Allah..
Syokkan bila bulan puasa malam2 leh p sembahyang tarawih,tahun lepas sempat p semalam jer,ni sebab Amsyar nangis2 nak susu,masa tu dia kecik lagi dan tidoq awal,bila nak tidoq dia perlukan susu ibu dia..
Tahun ni mengandung,entah2 larat ker tak pun tak tau,tp klu tak larat tgk orang p pun dah seronokkan..

Emm aaa tak sabaqnya menanti ramadhan…:)

Semoga Ramadhan kali ni membawa seribu kebahagian dalam hidup ku..
K lar tata titu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.