Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

Besday cayangku Amsyar (1st)

Besday cayangku Amsyar (1st) - 5-April-2010

Tup tap tup tap dh setahun anak teruna kesayanganku..
                                                 "HePPy Besday Cayang Ucuk"


Setahun yang lalu pada tarikh 5 April 2010,umi bertarung nyawa untuk melahirkan Amsyar.Bukan senang untuk menjadi ibu,dan aku bersyukur kepada Allah kerana bagi aku nikmat menjadi ibu..Nikmat yang sungguh aku hargai..
Terima kasih juga untuk suamiku kerana menemani aku masa di labour room,sesungguhnya aku memang takut pada waktu itu,maklumla pengalaman per-1 untuk menjadi ibu..terima kasih kerana setia memberi semangat dan sokongan kepada ayg pada ketika itu..Lahirnya Amsyar membawa seribu kebahagian kepada kami berdua..Anugerah ilahi yang tidak terhingga..
anak umi dah besaq nih.nomey3 cam umi..ehehee..
Kerana aku keja  hari isnin tu,so aku awalkan sambutan besday anak ku sehari sebelum..4 April 2010.
Sambutan besday cayangku,aku buat di "Rumahku Syurgaku"
Nampak keriangan diwajah anakku..dahla umi buat sambutan besday,pastu dpt hadiah pulak..hadiah istimewa dari ayah n umi..
ni kek untuk anak kesayanganku...



Ni hadiah utk anakku,sebelum belikan untuk dia,aku bawa dia pergi test drive dulu kat Care4..nmpk macm  dia suka so aku n hubby pakat2 nk beli la....hahahahaa...
"Umi n Ayah harap adik suka yer"

                                  Ni antara kereta untuk dipilih menjadi hadiah untuk "ADIK"

Tgk tu seronok sangat dok naik kereta kat Care4.



Selepas difikir2,kami berdua sepakat untuk belikan hadiah Amsyar yang memiliki ciri-ciri seperti :-
1- Selamat sebab Amsyar belum boleh berjalan lagi.
2.Boleh digunakan lama.
3. Amsyar suka.


Jeng Jeng
Inilah kereta Hari Lahir Amsyar


Ni masa  kereta yang aku beli parking kat rumah lak..hahahaa...elok ja parking tu..sapa parking tue??

Makanan masa Besday Amsyar

"Kemeriahan semasa Besday Party Boy"

Amsyar memang suka sgt dengan kek tu sampai abis comot dia mkn kek tu..
tak pa la sayang,makn la comot camna pun,arini ari besday cayang.umi bagi peluang...

Chik: "Mai Chik cikit cayang"
Amsyar : "namo bagi..tak leh...adik punya"adik nak p dok kat tok la..:)

Pulun sungguh ank umi nih..

"Ni Chik Amsyar yang cute miut"

Umi : Bagi umi cikit adik kek tu
Amsyar : Mana leh adik punya..dap ni..namo bagi umi..


Ni sepupu2 amsyar yang tak sabaq2 nak mkn kek tue..sabar yer cayang,tunggu amsyar potongkan..

Tokna dari perak pun datang,tima kasih tok na...

Semua tetamu yang hadir diucapkan ribuan terima kasih kerana kesudiaan anda semua untuk memeriahkan besday ank cayer...

Ni gambar2 tetamu



Ni hadiah untuk Amsyar dari kawan2 umi n ayah


Kepada semua yang terlibat yang membantu ketika majlis sambutan ini,
ucapan "SEJUTA TERIMA KASIH"
Yang paling banyak membantu mak cayer..."Che Mah Bt Chik"
Love u Mummy...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.