Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

"Kejayaan perlukan pergorbanan"

Minggu ni,exam mood..aku tak dapat la nk menulis lebih2 kat cini..coret cikit-cikit sahaja la..
Esok aku akan ada final exam untuk subject JIM316 - Operation Research..Takut sangat..
Aku terpaksa berjauhan dengan anak nomey aku untuk seketika kerana nak tumpukan perhatian pada exam.
Amsyar terpaksa aku tinggalkan di rumah "Tok"..
Sayang ptg nnti umi jumpa sayang k..
Umi pun tak sanggup nak berjauhan dengan sayang,tp apakan daya umi,umi terpaksa untuk masa depan kita.
Aku cukup tak sanggup bila dia menangis sewaktu aku nak balik ke rumah..
Macam tahu ja yang aku tak bekerja dan nak balik ke rumah..
Sedih sangat aku rasa pada ketika itu.

Aku akan sentiasa pegang prinsip

" KEJAYAAN PERLUKAN PENGORBANAN"


16 April 2010

Dh lepas 2 paper,JIM 316 & JIM 213..ada lagi 4 paper menunggu aku.alhamdulilah untuk JIM 316 aku boleh buat..tp yang sedihnya untuk JIM 213..soalan yg senang tp aku byk tak dapat buat..berserah je la nk buat cm na kan.:(
aku dh berusaha sebaik mungkin,aku berserah ja lak kepada Allah..
Arini aku kena pulun pulak untk lagi 4 paper yang tinggal tu..

22 April 2010

Dh lepas paper,JIM 312 - Theory of probability,susah sgt paper nie.
Ramai yang tak boleh buat..tunggu je la result nanti camna..
Minta2 aku lepas...huhuhuuhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.