Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 6, 2010

Slim Diet II -Produk terlaris di pasaran

Jika anda tergolong orang yang telah gagal untuk kuruskan badan..Ini adalah satu2 caranya untuk anda tampil cantik,kurus n menawan.
Dengan SD II,anda tak perlu berlapar untuk kurus..
Hubungi saya untuk consult secara percuma untuk kuruskan badan anda..
Maslina :012-5605887

SD II – Slim Diet 2 : Produk pelangsingan yang memegang rekod dunia


Produk Pelangsingan Badan Terkenal Di New Zealand Kini Di MALAYSIA !

Hasil dari kejayaan dan sambutan yang luar biasa dari produk kolostrum Alphalipid Lifeline, langkah seterusnya NZ NEW IMAGE telah memperkenalkan satu lagi produk baru yang BAKAL MENGGEGARKAN pasaran Malaysia.

# Memegang Rekod Dunia dengan penurunan berat badan 64kg dalam masa 1 bulan

# Melangsingkan badan secara sihat & semulajadi dengan program yang ringkas & mudah

# Sihat dengan zat-zat pemakanan yang seimbang

# Kadar penurunan berat yang seimbang & sekata, tiada masalah kulit kendur & berkedut

# Masalah kesihatan yang dialami bertambah baik tanpa disedari

Nak kurus tanpa perlu berlapar?

Bunyinya seperti anda tak percaya.. tapi itulah hakikatnya apabila anda mengikuti program diet secara sihat bersama slim diet 2 (SD2).Slim diet 2 adalah produk pelangsingan badan yang terkenal di New Zealand dan kini baru dipasarkan di Malaysia. Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University ( Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn).

Kelebihan menjalani program Slim Diet 2:

Ianya adalah selamat kerana ia berasaskan protein soya dan zat-zat pemakanan yang seimbang. Tidak mengandungi segala jenis dadah yang berbahaya dan ianya adalah produk di bawah kajian pakar-pakar perubatan.

Ianya adalah berkesan. Kita merasa kenyang walaupun proses penurunan berat badan masih berterusan. Ia juga tidak menimbulkan kesan kulit kendur dan berkedut selepas penurunan. Penurunan purata 1 minggu adalah 3kg jika setia pada program tanpa perlu berlapar.


Program SD2 juga adalah lebih menjimatkan jika dibandingkan dengan program-program yang lain yang beasaskan latihan fizikal dan kawalan kalori. Maksudnya disini adalah kos perkg bagi penurunan berat badan adalah lebih murah.

Sd2 juga menyebabkan proses nyahtoksik dan pembersihan sistem badan secara semulajadi. Tidak perlu ubat tambahan untuk proses ini. Cukup dengan meminum air yang banyak.


yang penting sekali, kita boleh mencapai penurunan berat badan yang maksimum dalam masa yang singkat dan kemungkinan penambahan balik berat badan atau ‘yo-yo effect’ dapat dikurangkan.

*Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protin berkualiti tinggi, pelbagai vitamin, galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protin (protin soya isolat). Masalah kesihatan yang sedang dialami juga bertambah baik tanpa anda sedari seperti darah tinggi, sakit jantung, masaalah berkaitan pernafasan dan obesiti. Insya’allah. Ianya tidak menyebabkan:

*Rasa lapar yang menyeksakan. Hanya makan makanan anda seperti biasa 3 kali sehari.

*Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.

Pengurangan berat badan melalui SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.

lihat testimonial dibawah :
                                                                     Sebelum - 68kg

Selepas - 55kg
                                           Berat turun sebanyak 13kg dlm masa 2bulan saja.
SILA HUBUNGI SAYA UNTUK KONSULTASI PERCUMA!!!!CEPAT DAPATKAN SD2 UNTUK MENDAPATKAN BENTUK BADAN IDAMAN ANDA

HUBUNGI MASLINA 012-5605887 ATAU EMAIL SAYA masliena_mas@yahoo.com UNTUK KETERANGAN LANJUT!!

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.