Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 19, 2011

Mulakan blog dengan Bismillah...

Assalammualaikum,
Rasanya lama sangat aku tak menulis disini kan,bukannya tak sudi,mana leh tak sudi ni kan blog aku..ehehee..mungkin anak dalam perut ni tak suka sangat kot aku dok menaip..ehehee..
Buat pengetahuan sapa yang tak tau Amsyar akan jadi "Abg Long" dalam masa 5 bulan lagi,maksudnya sekarang anak yang aku kandung ni dah 4bulan dah kan..emm betul dah 15minggu,lebih kurangla..
Aku pregnant macam sebelum ni juga aku tak dak alah sangat,alhamdulilah,nikmat yang Allah bg kat aku,permudahkan aku..cuma aku akan takdak selera makan 3bulan ke bawah,sekarang selera cam nak mai dah ni,sebelum ni aku dah turun 4kg,sekarang mungkin akan mulakan naikkan badan balik..ehehehe.Jangan terlampau demok cukup la kan...Nanti nak turun lepas bersalin susah pulakkan.Amsyar pun dah tau yang dia akan dapat baby tak lama lagi,setiap malam sebelum nak tidoq mesti dia akan bercakap dengan baby..ehehe..seronok tengok,dia memang nak kawan.Alhamdulilah Allah telah bg kawan bermain untuk dia,lepas ni tak la dia main dengan bear aku tu.

Jantina????tu soalan bonus tu,aku pun tak tau,awal lagi kot rasanya,doktor pun mungkin tak nampak lagikan,
Kalau tanya aku mesti la aku nak gurl,sepasang kan,tp Allah lebih mengetahui segalanya,apa yang Allah bg aku terima dengan hati yang terbuka dan heppy.Yang penting buat aku dan suami cukuplah anak dalam kandungan ni selamat lahir,cihat sempurna fizikal dan mental.Alhamdulilah....

Alhamdulilah tahun ni aku telah grad,so tak payah la baca buku dah..ehehehe..apa yang Allah dah tetapkan untuk aku memang terbaik,terima kasih Ya Allah,aku amat2 bersyukur padaMu.


1 comment:

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.