Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 11, 2012

Kumerindu...

Assalammualaikum...

Rasanya lama aku tak update blog ni,rindu sebenarnya nak update,aku memang suka menulis n menaip tapi apakan daya masa tidak mengizinkan..
Masa terlalu cepat ja sehari2..Kat tempat keja sekarang sememangnya bzzz teramat,balik ja umah dengan anak2  lagi,mana sempat nak tgk blog kan,bukan setakat nak menulis blog tak sempat,nak mengendap blog orang pun tak sempat,haa dpt bayangkan???cewah tunjuk cam bzzz teramat tu..:p

Mula2 citer pasal2 anak2 la,nak citer pasal apa lagi kan...
Amsyar lagi sebulan dah 3thn,wah sgt cepat aku rasa masa kan,dulu amsyar sorang ja tp sekarang dah berdua,ditemani adik Ayish ucuk macam!!tu panggilan along kt adik tau..
Amsyar still berat badan 12kg ja,makan jenuh paksa,mungkin tahap umur camni kot.
aku yang tak pandai masak spageti punya belajar masak supaya dia selera makan,tapi emmmmm tak pun,makan 3 suap ja.pastu terus ttup mulut rapat2.huhuhuhuhu..tp tak pa umi akan cuba lagi...

Ayish pulak dah 3moth ++,dah 7.1kg,membesar dengan cihatnya..Alhamdulilah..masih fully breastfeed,insyallah aku akan bg smp umur 2thn,insyallah....

Kali ni takdak gambar,nnti aku load lain k,ayish dah panggil dah ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.