Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 17, 2011

Relax2 bebeh

Aku sekarang cam you all tau la kan,tengah exam..pasal exam??ada 2 subject yang setakat la aku memang takut sangat2 nak tengok result dia nanti..
JIM421(Modern Algenbra) dan juga JKE212(Makroekonomi)..Subject ni bagi aku killer sangat2.Aku memang angkat bendera putih la.Tapi tu la kan,mampu berdoa saja la supaya tahun ni last year aku,aku buat apa yang termampu la.yang lain aku berdoa dan bertawakal saja la..
Sepanjang exam ni aku banyak dok umah mak aku,umah aku dah macam umah terbiar..hahahahaha...banyak tanaman dah membuah,cewah dengar cam best ja kan,alangkah bestnya kalau la memang ada buah durian ka,buah rambutan ka,kenyang la aku..ehehehe..ni yang membiak subur hanyalah rumput2 yang memang menyemak..(kecik hati rumput dengar aku kata camtu).tapi sapa yang kata rumput yang membiak dengan subur tu cantik..

ni halaman rumah aku selepas di mesin rumput.


tengok ada kipas supaya tak panas..ehehehe..


aaaa malas nak taip dan takdak idea..see you next entry...
TATA titu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.