Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Monday, December 20, 2010

Akhirnyaaaaaaa

Lalalalala....cewah menyanyi la pulak..fuh lega akhirnya dah abis exam.tunggu exam besaq punya April nih..
Semoga Allah memberkati apa yang kulakukan ini.Amin.

Dah 3 minggu aku tak dok umah aku ni,so rasa rindu yang teramat sangat,mcam pungguk rindukan bulan(yaka?????..ehehee..)..Lebih kurang cam rindukan kekasih la,sedap cikit dengarkan..
Minggu ni pulak husband aku keja pagi ja,aa sangat2 seronok..tak boleh nak bgtau dengan kata2 betapa seronoknya..

Balik umah,tengok ruang tamu,tengok bilik air,tengok bilik tidoq..aaaaa sejuk hati ini..ehehee..
mcam biasa la gambar untuk hiasan mesti akan ada..ehehehe..



Sebab apa aku bubuh gambar hiasan ni sebab aku citer pun pasal rumah kan..
gambar rumah la aku bg..ehehe..selamat terhibur.
Tata titu.............

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.