Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Time to Jalan-Jalan

Rasanya tahun ni aku tak pergi berjalan mana-mana pun,bukan maksud tak berjalan tu tak guna kaki..hehehehe..maksud yang lebih tepat lagi tak pergi berjalan jauh2 sambil makan angin..ehehehe..
Petang nanti aku nak pergi KL..Hoyea Hoyea..(mesti ada suara2 sumbang tu kata,ala nak p KL pun kecoh ko ni)..Biarla aku dari kedah to KL..jauh tu..

Kebetulan husband cuti smp 8ari sempena kilang dia shutdown.orang kalau kilang shutdown susah hati,aku ni heppy pulak,bukan apa aku dgn husband keja tak sama la,tu yang bila cuti sama walaupun sehari amat2 lah dihargai.Eh macam laki aku keja kapal pulak kan.Kalau la keja kapal tak tau la camna aku n anak ni..
jadi cam punggok rindukan bulan la kami.

Amsyar dah nak dekat 2thn kan,dah pandai mcam2 so ni la peluang untuk bawa dia jalan-jalan dengan senangnya..You all rasa senang ka bawa budak berusia 2thn??emmm aku pun kena balik fikiaq dulu,senang ker tak..hahahhaa..Klu nak tau senang ker tak kena la bawa dulu kan.Kalu kecik2 dulu klu panas cikit nak nangis2,kita pun tak tau kenapa ni...Bila besaq pulak tak mau kita pegang(cam lagu ni : Boleh pandang-pandang,tak boleh pegang-pegang)..haaa melalut dah.Dia nak jalan sesuka hati dan sesuka arah dia ja..Aduhhh..camni la ada anak,tpi nasib baik dia jadi penghibur kita waktu kita penat..nakal tu biasa la kan,aku dulu kecik2 pun nakal jugak,sapa yang kata dia tak nakal tak normal nama nya tu..Hahahaaa..

Ermm nak p mana yer jalan-jalan kt KL tu..ermmm ok cuba teka:-

Please scroll down..


Please




Please




Please





Please





Please..haaaaa bawah lagi la




mesti dha tau kan aku nak p mana,aku nak p Aquaria la..Amsyar mesti suka!!!
Aku pernah pergi tapi dah 5thn lepas dengan husband,cepatkan masa berlalu dah 5thn..Huhuhuhu..
Dulu aku p besh,kalau compare dengan waterworld langkawi,this is better.
Tak percaya??p la dulu...

Nanti pas aku balik dari KL aku update len yer mana aku p jalan-jalan..:)
ermm tak sabaqnya nk balik jumpa husband n anakku..(ops jangan gtau bos aku k,aku curi masa update blog sat)..eheehe
Tata Titu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.