Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

Berwajah Baru....Apa yer!

Aku keja harini,pagi2 tadi terlupa yang harini hari selasa,aku kalau hari selasa bz teramat la,nak kena siapkan report.Camna la boleh terlupa harini selasa,pagi2 buat relax giler,sampai la kul1030 kawan aku diana (ataupun dikenali nama artisnya Diana Rafar)..tegur tak buat report ka,baru la aku cam lipas kudung buat report,nasib baik sempat jugak,tapi belum siap la sebab harini kat opis SPACE down.So sambung esok pagi la,nasib baik dapat green light dari bos,esok hantar,caya la bos..

Sapa yang baca apa yang aku tulis ni mesti pening kan,tajuk lain,aku citer lain,,ehehee.,
sabar..tu baru nak warming up la..
Aku balik keja harini,aku dikejutkan wajah yang baru,bukan husband berwajah baru la tp bilik air aku..husband a,ku dah lama nak decorate bilik air tu,nak beli shower paling besaq..Macam2 la husband aku ni kan.Dia kalau untuk barang2 rumah lebih penting dari barang untuk dia sendiri..
Nak tgk apa dia buat kat bilik air kitaorang???
mesti nak kan,ok pejam mata rapat2....Buka luas2..Baru clear..ehehehe..
Aku tak dak gambar wajah bilik air yang lama la,yang baru jer,klu ada leh buat comparism kan..ermm..
 tapi tak pa..jum kita tgk...

ni adalah shower yang diidam2 kan..Besaq lebih pada kepala aku..
mandi mesti la puas..ehehehe..


ni tempat sidai kain2 basah ja..

Tempat letak sabun2,pencuci muka..

ni cermin untuk tengok lawa tak lagi bila lepas mandi..ehehehe..

aku dah tak larat nak story mory dah ni,kepala mula sakit dah..k lar


Tata titu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.