Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

TAK SUKA!!!!

Agak-agak la bila la nak p dinner apa yang paling tak suka??kalau aku la mesti la bab mencari baju..aduhai,boleh krem pala otak dibuatnya..bila hari raya pun sama,aku cukup tak suka nak mencari baju,tapi kalu tak cari,raya nak pakai baju apa pulak kan,kadang2 tu smp berhari2 cari baju,tapi tak berkenan kt hati jugak..camna yer kalu nk bg berkenan kt hati ni!ada sapa2 adsa tips tak?
22 Jan 2011 ni,kilang aku(bukan kilang aku la,kilang aku keja ja) akan ada dinner,mula2 tu decide tak mau p,tapi last2 minutes decide nak p pulak..Kalut la cari baju,bukan aim glamour ker apa,aim hadiah tu..ehehee.walaupun aku bukan la orang yang bertuah tp cam pepatah melayu tuah ayam nampka dikaki,tuah manusia siapa tahu kan..mana la tau tahun ni tuah aku..ngeh ngeh..sapa yang geli tutup telinga..ehehehe.

Kebetulan hari ni,husband cuti apa lagi ambek la kesempatan soh teman p beli baju..bayangkan aku dok dalam pasific smp 3jam setengah semata2 nak cari baju untuk dinner..
sampai aku dah give up nak cari dah,baru jumpa,sampai rasa malas dah nak cari!!!!!!
malas!!!!.
Anak aku tidoq smp bangun tidoq aku belum cari lagi,p tingkat 1 naik smp tingkat 3,pastu turun,naik balik..aaaaaa.....gilos betoi,nasib baik la laki aku sporting morting..
Aku ada la berkenan satu baju tu,tapi ketat la pulak,helloooo bukan aku gemuk tau tapi baju tu jenis kain ikut badan,so REJECT TERUS!!!!hahahaha..

Nak tengok baju yang aku beli untuk dinner!!errmm ..

scroll down













scroll down
















scroll down


















scroll down

jeng jeng




haa..sorry yer sampai cini ja leh tunjuk..nanti tak berseri..hahahaha..baju tu biasa ja pun..nanti aku load kan gambar pas dinner yer..
dah ngantuk ni...bru balik...

TATA TITU

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.