Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Menghitung hari

Menhitung hari for what maslina???
eheheee...menghitung hari untuk lepas pada exam ni la,tapi jangan rasa seronok lebeh pulak sebab final exam tunggu April 2011..Tahun ni lebih tertekan la rasanya berbanding tahun2 sebelum ni,Mana taknya takut yang amat sangat la sebab final year this year.Kalau tahun2 sebelumnya kalau tak lepas leh ja ambek lain tapi tahun ni kalau .....(tak mau cakap ok)..Minta2 la lepas semuanya.Amin..
Tapi kita sebagai manusia hanya merancangkan,tp tuhan yang menentukan segalanya..
Hari ni 13hb,maksudnya lagi 6hari la untuk aku abiskan intensif ni.Setakat la ada lagi 3 paper yang aku kena pulun..huhuhuhuhu,awat banyak sangat nihh...
Ada lagi 2 subject ekonomi dan juga subject math.aduhai....
Permudahkanlah segalanya....

Harini kenapa aku cam free pulakkan,siap leh update blog ni,,ehehee..
Takpa lepas tension untk jawab soalan pagi tu..ehehehe..lagipun lama tak bercakap2 dengan blog aku nih..
Aku ada kelas malam nanti,nak ponteng rasa sayang pulak,so lepak jer la kat hostel,malam nanti baru balik lepas kelas..
Dok hostel buat apa yang patut la..
Rasanya cam penat dah jari aku dok bercoleteh,k lar kita jumpa nanti2 la noh.
Tata Titu......

Gambar hiasan untuk sapa2 yang rindukan aku..hahahha...(Terutamanya suami aku)..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.