Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 19, 2010

apa apa la

Kat umah ni baru lepas hujan,bunyi katak pakat dok nyanyi banyak la pulak malam ni,nasib bek anak aku dah tidoq,kalau tidak peluk erat la aku dengan dia sebab dia memang paling takut katak.
Dengaq saja katak tak jalan mana2 dah..ehehehehe..
Husband aku selalu kata kat dia,Amsyar jangan takut,adik lagi besaq pada katak,katak kecik ja,suara ja kuat.
faham ka anak aku,harap2 faham la..ehehee..
Malam ni hubby pun dah tidoq,esok aku keja tapi mata ni cam celik luas la pulak..huhuhu..
Bila la aku nak tidoq ni..arghh....

Bila dah lama tak p keja ni,rasa nervous pun ada.yala cuti sampai 12ari..raya sakan aku noh..
tapi nak buat camna kan anak aku tak cihat,kita hanya merancang tapi Allah yang tentukan segalanya..

Aku ni dok serabut dengan tugasan ekonomi aku tu,dah due date 2 tugasan ni,camna ni,aku study 3ari ni satu soalan pun aku tak dapat buat.Ya Allah susahnya kali ni,lagi nak abis lagi banyak rintangan yang aku kena harungi.Ya Allah kau tunjukkan jalan kat aku,kau permudahkan segalanya,
Kau izinkan aku abis tahun ni...
Ya Allah kau kabulkan permintaan hambamu ini.
Amin...

Aku pun tak tau nak tulis apa dah,otak serabut nih,rasanya serabut cam sabut kelapa kot.Betapa serabutkan..hehehe..

Untuk persediaan kerja esok,aku nak ucap selamat malam la kat ampa semua.
Good 9..
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jum tidoq/paksa diri untuk tidoq....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.