Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Saturday, September 18, 2010

Tawaran jadi model

Baru2 ni masa hari raya aku dapat tawaran jadi model..Nak tak nak aku ni kan suka bergambar,so terima jer la.
Tema : Pakaian Hari Raya la sebab dapat tawaran pun masa hari raya kan.
Lokasi : Sawah padi

Sapa la nak bagi tawaran jadi model kat aku ni kan..eheehe..lain tak lain mesti lah laki aku..
eheheee..

Ni la hasil gambar raya ke-2..

jurukamera pun nak bergambar jugak...
takpa la bg chance..

Amsyar pegang umi!!!!

ha tengok pa tu..tengok sungguh aih...


oooo..Amsyar aim kucing meoow....
meow lari la,leh tunggu lagi satg tercabut ekoq hang...
Amsyar ni kalau dapat kucing apa la dia nak buat yer...??? tengah fikiaq nih..


nampak parit depan umah pulak,nak baling2 batu..
nasib bek tahun ni raya air tak banyak,kalau banyak risau aku..


tunjuk tangan dia yang dah kotoq lepas baling batu..



Ayah yang sentiasa murah senyuman,ha la kalu mahal sapa nk beli kan..ehehee

Ayah lepas lepas adik,adik nak lingan kucing lagi.lepas la..

Awat aku nampak gemuk tak tau..huuhuhu..

adik tengok tu FISH..

cak cak ayah..!!!

ni gamabr dulu2..ehehe..


Adik tiru umi nih..
aaaaaaaaaarrrgggghhhhhh..
adus sakit pala..

 seronok kalau kita bagi dia tinggi pada kita..

Aummm aummm aummm..

Dah abis dah sesi pengambaran,jurukamera kata CUT...
jurukamera kata dah penat,model pun penat gak,model kecik tu saja yang tak penat..
Jumpa lagi tata tata titu titu....

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.