Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Friday, September 24, 2010

Are You Moist Enough?

Untuk memiliki bibir yang sentiasa cantik dan lembab saya selalu gunakan Vaseline.


Ya la kan kerja dalam aircond ni memang akan keringkan kulit2 kita..
Tanpa veseline mesti saya mempunyai masalah kulit kering.
Dulu sebelum menemui Vaseline bibir saya selalu kering dan luka.
Buat saya tak selesa untuk berkerja,rasa macam tak sihat dah terus tak ada mood untuk kerja tapi kini dengan Vaseline saya heppy untuk berkerja dan sentiasa tampil sentiasa cantik dengan bibir yang lembab.
Saya juga memperkenalkan kepada kawan-kawan saya tentang kehebatan vaseline ni.
Kawan-kawan saya semua berpuas hati dan sentiasa menggunakan vaseline ni dimana-mana.
Sekarang bibir kami semua sentiasa lembab dan cantik menawan..
Senyuman jangan tanya la mesti la menawan...ehehehhe..


Kawan saya sorang tu sampai teruja dengan kehebatan vaseline.
terima kasih vaseline kerana dengan adanya vaseline menjadikan muka kawan aku sampai macam tu..:)
Vaseline mestinya bestttttttttttttttttttttt dan terhebat..

 Untuk sesiapa yang mempunyai masalah kulit kering,cubala Vaseline,mesti takkan kecewakan anda semua.Ini kenyataan…
Vaseline akan membekalkan vitamin untuk menjadikan kulit sentiasa lembab.
Untuk mengetahui lebih lanjut sila lah pergi ker laman web vaseline.Confirm takkan kecewakan you all semua.

Katakan TIDAK !!!! kepada kekeringan dengan adanyaa Vaseline.
Vaseline kini dihatiku..

Tengok tu Vaseline sentiasa disisi ku.
Di atas komputer pun ada


Diatas CPU pun ada


Di laci pun ada..



Dibibir semestinya HARUS ada la.




 Are You Moist Enough?Sentiasa la guna vaseline..:)





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.