Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

Jamuan Raya Qa 2010

Cam tahun tahun sebelum ni la,QA Wajib buat jamuan hari raya,kalau tidak rasa cam tak cukup syarat..mcam makan ketupat tanpa rendang,ha camtu la rasanya..ehehhee..
Kali ni sapa lalu ja singgah,tuan rumah mesti muka manis melayan tetamu,cewah..
Qa ni dept kt laluan orang ramai so tak payah risau la kalau makanan banyak,mesti abis punya.CONFIRM!!
ha tengok tu tulisan confirm tu pun menunjukkan betapa yakin nya aku..hahahaha..

Jum tengok gambar di sekitar majlis..
Zoommmmmmmmmm...

 Berlakon ja lebeh..ehehehehe..
 potong jangan tak potong..

ni adalah tukang buat air syrap hijau..
 nasi impit sebelum dipotong.. 

Aku tak tau orang lain panggil apa tapi aku panggil serawa pisang..Dengaq kata sedap..aku tak makan pun,
Perut kecik mana leh makan semua weiiii...

Kueh raya yang balance2 pakat2 bawak mai..

Ni rendang ayam sedapppp...

Ni antara menu2 la..tapi ada lagi yang belum sampai masa ni..

Pisang..

Kueh Mueh

Bihun goreng mak tolong buat,terima kasih mak.

Kek baizura buat. Shedapnya..
10Q bai.

ni gmbar tuan rumah dan tetamu pulak..
layan jer la k..


Chris n Kak wan

Aku la sapa lagi..ehehehehe..

Aku n Chris..

 Aku,Sha n Chris.

Ramai2 lor..Tak larat nak bgtau nama sorang2..
Layan jer la.


Time untuk peraga baju..

Ni la dept aku.QA Dept
Ramai orang datang..

Makan time

Nasi impit dan kuah kacang..yummy..

Abis dah makan..Erkkk kenyang..
Alhamdulilah..

Sorry yer pada semua peminat pembaca blog aku.
aku la bz apa pun tak tau nak update blog tak dak masa.
Tunggu entry yang seterusnya nanti..eehehe
tata titu..
tata titu..

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.