Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 31, 2010

Doakan semua selamat

Ingat tak aku ada tulis entry ni jeng jeng.Aku tak jadi la..Sebab hari sebelum tu aku p check anak aku kat pakar kanak-kanak,pastu doktor kata hati anak aku ada bengkak cikit,tapi untuk keselamatan dia soh aku p check kat mana2 hospital la.Bila dengar pasal tu terus aku tak dak mood nak p Cameran,Mood hilang 100%,Yala kan sapa yang tak risau pasal anak kan,kalu luka kat luaq tu kita tau nak ubatkan dan kita nampak,ni bengkak kt dalam,kita pun tak nampak,tapi doktor suspect saja.Masa tu seingat aku anak aku dah 3 ari tak buang air besar,mungkin sebab tu kot,dia sembelit teruk la jugak,kesian sgt,bila nak uh uh ja mesti nangis.
Aku ngan husband terus bawak dia p Hospital Metro,as per doktor kes anak aku ni bukan la kes yang urgent,tapi diaorang nak check la kenapa jadi camtu,nak scan,nak ambek darah.Bila dengar camtu rasa kesian pulak nak bg doktor cucuk2 anak aku.Lagipun anak aku aktif sangat,doktor kata kalau dia tak aktif n lemah baru dia akan buat pemeriksaan ASAP sebab kebetulan masa kami p tu hospital tu cuti.Jadi doktor advise aku p arini,tapi aku tak p pun.Aku ngan husband beriktiar secara kampung dahulu,mungkin doktor rasa yang hati anak aku bengkak cikit tu kerana sembelit dia,bayangkan 3ari tak uh uh.Aku bagi anak aku mandi daun turun cacing dan jugak beriktiar secara kampung,tengok la hujung minggu ni aku nak p check lagi,Minta2 la anak aku ok dan tak dak apa.
Doakan semua selamat yer..
Amsyar cihat yer sayang,umi n ayah susah hati bila tau sayang tak cihat.
Sayang dah la anak umi n ayah sorang ja..


Ya Allah,
Kau jauhkan anak aku Amsyar dari penyakit yang berbahaya,
Kau cihat kan dan kau buka kan la selera makan nya.
Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.