Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 24, 2010

--------------Bersyukur-----------

Baru balik dari lunch ngan geng GBS,geng aku la tu..ehehehehe..Harini kami makan kat Kedai Awan Beringin,tertiba kedai makan tu jadi famous sebab masuk dalam blog aku.tertiba famous u,I iklan kat blog I ni bagi murah2 cikit lain kali.

Aku makan paling mahal harini,aku makan lauk ketam,aku ni fav ketam tau..
Hari2 makan ketam pun aku tak kisah..I LIKE U..
Aaa melalut apa ni kan,tadi sembang la ngan kawan2 pasal husband salah sorang kawan aku,nama dia biarla aku sembunyikan..Dia citer pasal husband dia kena samun last week,ish takut la dengar..Kita tak sangka2 kan tertiba kena.
Husband dia nak p bayar duit peguam rumah kat pejabat peguam,kebetulan penyamun2 tarbus tu ada kat dalam pejabat tu dok tengah nak merompak.
Nak jadikan cerita dia masuk dalam tu terus dia kena,siap parang kat atas kepala wei,seram sejuk aku dengar.Nyawa kan mana leh buat main2 ni.
Nasib bek la Allah selamat kan husband dia,alhamdulilah..
Duit n harta2 yang ada kat badan semua penyamun tu kebas..
Takpa la penyamun kebas la semua tu janji kau tak sentuh nyawa orang.
Bila jadi camtu kat kawan aku terbayang la kalu terjadi kat husband sendiri,nauzubillah minta dijauhkan la semua tu.Tertiba teringat husband kt umah tu,I LOVE U SO MUCH SAYANG..

Macam mana love kat bawah ni,LOVE ayg lagi besar untuk sayang..



Sayang,
Tak dapat bayangkan kalu kau tiada disisi ku,
Selama ni kau la kuatkan ayg untuk menghadapi semua liku2 hidup ni,
Bila ayg sedih,abg bg ayg hepy,
Bila ayg terluka abg selalu ubatkan,
Bila ayg jatuh n kecewa abg selalu bg kata2 semangat untuk ayg,
Bila ayg risau pasal assgment abg pun risau sekali,ehehehehe..
Abg selalu Bantu ayg,segala2-nya..
Hanya Allah saja dapat membalas semua kebaikan abg kt ayg n anak,
Kami bahagia bersama sayang..
Bahagia teramat sangat..

Macammana abg janji nak jaga sebelum kawen,
Camtu la abg buat,malahan lebih lagi,
Ayg beruntung ada suami cam sayang,
Mana ada tukar ganti suami cam sayang..
Sayang selalu akan berusaha untuk buat lebih baik untuk ayg,
Sayang juga akan utamakan ayg n anak tanpa fikirkan diri sayang,
Cam abg selalu kata “Bila tengok ayg n anak bahagia tu la kebahagian abg”,
Terima kasih sayang,ayg akan berusaha untuk bahagiakan sayang..

Ya Allah kau panjangkan jodoh kami hingga akhir hayat,
Kau satukan la kami disana bersama anak kami,
Sesungguhnya aku bersyukur dengan nikmat yang telah kau berikan padaku,
Aku teramat bersyukur..
Amin….

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.