Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 10, 2011

Aku dah pregnant 7bulan untk kali ke2..

Assalammualaikum..

Rasanya semua dah tahu(sapa2 yang rajin tgk blog aku yang bersawang ni la)..eheheee..
Kali ni pregant aku tak berapa suka nak menaip2.aku jadi malas tahap kritikal..Hohohohoho..
Sekejap ja masa berlalukan,aku dah pregnant untuk kali ke 2 dan akan melahirkan adik untuk Amsyar hanya lagi 2bulan lebeh saja.due date aku 28hb Nov ni kalau ikut scan la,kalau ikut tarikh period 1 Dis ni..
Entah yang mana pun tak tau,tapi aku ni jenis yang lambat,dekat2 due baru bersalin,tp orang kata lain anak lain caranya kan,so tunggu jer la..

Memang lain pun,pregnant kali ni bila dah 7bulan,aku dah rasa tak selesa nak duduk,rasa pedih ulu hati la,rasa nak baring ja untuk mengelakkan sakit kat ulu hati tu..bila duduk lama2 aku akan rasa sakit kat dada aku.Perut pulak selalu jadi mengeras,as per doktor baby kuat gerak,so untuk mengelakkan aku rasa sakit bila baby bergerak,perut aku tolong aku keraskan perut dan elakkan baby bergerak terlalu banyak dan kuat.Minta2 semuanya selamat..Amin..

Aku dah beli cikit2 ja barang baby,barang2 Amsyar yang dulu pun masih banyak dan elok2 lagi,buat pa nak membazirkan..guna la apa yang ada smp rosak..

Sekarang aku nak update apa pun tak dak idea,idea hilang p mana pun tak tau,
jumpa lagi la nnti..bye..
Tata titu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.