Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

Alhamdulilah..konvo jugak!!

Semalam aku konvo di USM,alhamdulilah akhirnya dapat jugak ijazah idaman..
Macam mimpi saja rasanya,dulu2 aku dok dalam dewan tu masa intensif dan menyanyikan lagu USM,masa tu aku terpikir mampu kah aku???Bila dipasang semula semalam,tanpa aku sedaq airmata aku mengalir..YES,sememangnya aku sedih diatas kejayaan ini,biar apa orang nak kata,ala setakat degree pun nak nangis,tapi yang pasti disebalik tu semua hanya aku yang tahu,teringat saat2 yang sukar aku tempuhi selama ini..
Kupanjatkan setinggi2 kesyukuran pada mu Ya Allah..Semoga ada rezeki yang lebih baik untuk aku dan family selepas ini.Aku percaya setiap apa yang Allah tentukan semua itu ada hikmahnya...:)

Harini aku tak berapa cihat,semalam pergi konvo pun aku kena buat2 cihat untuk dapatkan mutu gambar yang baik..Yala seumur sekali..Aku terpaksa MC harini oleh sebab aku tak cihat,kadang2 rasa bersalah sangat,lately aku banyak mc,bukan sengaja tapi memang betul2 tak cihat,aku pun tak tau,pregnant kali ini memang menguji,bila kandungan dah 7bulan lebeh ni,badan aku rasa tak cihat saja..

Ni aku kongsikan gambar konvo aku,kalau nak tgk lebeh,tengok la kt fb aku yer.

                                                          My Family,love u All

                                                           Me and my hubby,love u sayang

                                                        Kita konvo sekali yer sayang...
                                                              Me and my beloved son
                                               
                                          Terima kasih sayang coz bg flowers kt umi!!

Disebalik kejayaan aku ni,mak la yang banyak membantu jugak,dia la yang jaga Amsyar tak kira siang n malam bila aku study,terima kasih mak...I LOVE U..

                                                               My Mom n MySis Sue
                                                                     
                                                                              Me!!

Alhamdulilah semuanya dah selamat,aku dapat p konvo..doakan aku bersalin lagi 2 bulan dengan mudah dan selamat yer..

Tata Titu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.