Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

Hasrat Hati yang tidak kesampaian...

Niat hati nak bawa Amsyar naik kapal harini,dia kan suka kalau bawa naik kapal ni,walaupun aku tahu dia akan teriak dulu,bila tanya kenapa menangis ni,dia akan jawab takottttttt umi,pastu aku akan tenangkan dia la,ala buat pa nak takut semua orang naik tak nangis pun,tgk kawan dia pun ada,tak nangis pun..so secara automatiknya dia akan diam dan tak menangis la..ehehehe..pandai dak umi pujuk,haaa...ayah guna taktik ni yer lain kali...

Kat penang kan ada kapal mai berlabuh untuk pameran buku,rasanya dari bulan puasa lagi kot,dan last sekali ahad ni.Minta2 ada rezeki kali ini untuk bawa Amsyar,dah la murah ja naik tu,caj yang dikenakan hanya la RM1.Berbaloi ker tak kena la tunggu aku story mory nanti yer lepas aku naik..Tunggu.............

Amsyar nak naik kapal punya pasal sampai sanggup tahan mata dari tidoq,kesian anak ku,last2 kapal tu off harini,berani dia tutup harini,tak tau ka aku nak p sana..ish ish...(tapi sapa la aku kan...:(   )..
Last2 Amsyar hanya dapat naik feri saja.jadi la sayang dari tak dapat naik apa2 kan.
Tu pun aku kejutkan dia sebab aku dah janji akan kejutkan dia bila sampai kat kapal nanti,bila kita dah berjanji kena la patuhi yer walaupun hanya berjanji kat anak,sebab dari situ baru dia akan ikut sikap kita.Sebagai umi dan ayah kena la tunjuk teladan yang baikkan....kan kan....eheheheeheh...

Sebenarnya tujuan aku ke penang harini bukan la semata2 nak p naik kapal tu tapi harini nak kena ambek jubah untuk konvo ahad ni,so terpaksa la ambek 2nd half day leave.nasib baik konvo aku kena hari ahad,so tak payah la ambek cuti..selamat den...Alang2 dah p bawa la Amsyar ronda2..







K lar jamu la mata yer dengan gambar2 ni,aku nak tidoq dah..mengantuk la.
Tata titu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.