Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 8, 2011

Cerita Syawal

Assalammualaikum..

Rasanya lama teramat lama sangat aku tak berblogging noh,apa yang aku nak citer kan yer..
Emm mesti la pasal raya la noh,kan kita dibulan syawal ni..Aku dah start keja 4 hari,esok last keja,pastu cuti pulak,tp yang tak bestnya,husband aku keja...wua wua....tak best nya....
Tahun ni giliran beraya di rumah mak aku,walaupun aku hari2 balik umah mak aku tapi giliran raya tetap kena ikut..hahahahhaa..nasib bek dapat husband yang tak berapa kisah,dimana ada aku n anak,kat citu la dia..ehehee..I LOVE U la cayunk..!!

Ok,Kalu dah raya,mesti la ada baju raya kan,raya tahun ni kami pilih warna hijau,warna ketenangan..hahahaha..
Oleh sebab aku dah pregnant almost 7month,mana leh pakai baju kurung2 moden2 ni kan,so kena la pilih yang bersesuaian dengan perut aku yang memboyot ni kan.

Ok ni la gambar kami untuk pagi raya..
Ni Our hero la,sapa lagikan,Muhammad Azeem Amsyar..
Anak umi la dah umur 2thn 5bulan,dah nak jadi abg long dah lagi 2 bulan.tomey tak??ehehehe..


                                                                        Three of Us

                              Ni gambar family belah mak la,ada ramai lagi tp yang ni saja la yang terkumpul.
 
                                                         Anak ayah ni

                                                              Sayang U..



                                                     Ni raya umah mertua - Perak

Raya Pertama aku kat Sg Seluang la,
Raya kedua - ke4 - Perak
Raya ke4 - Balik Sg Seluang

Banyak sangat gambar yang aku ambek raya ni,tapi tak larat la nak upload dalam blog ni,kalau nak tengok gambar lain2 lagi,tengok la dalam fb aku la noh...
:)
Aaaa dah mengantuk,nanti aku tulis entry pasal lain pulak k..
TATA TITU...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.