Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Saturday, September 10, 2011

Selamat Bertunang Sis

Assalammualaikum..

Rasanya sapa yang tgk fb aku dah tau kan adik aku Suhana dah selamat ditunangkan dengan jejaka pilihan sendiri,zaman la ada ka yang nak mak ayah carikan,mana ada kan.,zaman aku pun aku cari sendiri..ops silap suami aku yang cari aku..hahahahaha..kan sayang kan..

Adik aku bertunang dengan orang Selangor,semoga hubungan yang suci ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat.


                                               Mesti aku dengan perut yang dah 7bulan.

Hantaran-hantaran ni digubah oleh kakak ipar ku "Kak Liza"
Sapa yang berminat leh la tempah yer..:)
sempat lagi promote tu..hahahahah...










tak lengkap entry ni kan kalau takdak gambar hubby n anak aku..

jeng jeng..aku sempt lagi bergambar..Love u all sayang..
Tu ada la tu berkenan hantaran yang mana2,semestiya yang ada coklat.
Anak aku ni memang pengemar coklat tegar tau,hari2 kalau aku nak p keja mesti dia akan pesan camni
"Umi,beli let 2 tau"adoiiiiii.....

Polok2 ni sayang yer..ehehee..semoga perkahwinan kita sentiasa bahagia dan diberkati Allah...
Amin......

Bertemu kita lagi di lain entry..Tata Titu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.