Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Tuesday, June 15, 2010

Jam 3 PG



Mesti semua orang kata kat aku,kenapa la mek ni tunjuk jam ja...
ha....ni kisah bukan sebarang kisah jam k..

Apa tujuan kita ada JAM??
sebb kita perlu tahu masa..
Bak kata pepatah masa itu EMAS..

Apa la yang aku merepek ni..
ni kisahnya..
semalam Amsyar bangun tidoq pukul 3pg..sungguh tak dijangka,sejarah malam semalam berulang lagi..
tak tahu apa yang tak kena dengan anak aku sorang tu...dia ajak aku main2 ngan dia pukul3pg.
saat semua orang dlm keseronokan tidur aku kena layan dia main naik kereta..sungguh memenatkan..
Dah la esok aku keja lagi..

Mayb Amsyar masih tak sihat dari demam lagi,so dia rasa susah nak tidoq.
Macam ni la kalu jd seorang ibu,
PENAT,LETIH,MALAS
semua tu cam tak dak dalam kamus aku.ehehehe..

Tapi tak pa la aku menjaga anak aku kerana Allah SWT.
Nak tau hikmat menjaga anak ketika sakit???

Wanita yang habiskan malamnya dengan tidur yang tidak selesa kerana menjaga anaknya yang sakit akan mendapat pahala seperti membebaskan 20 orang hamba.

Wanita yang tidak cukup tidur pada malam hari kerana menjaga anak yang sakit akan diampunkan oleh Allah akan seluruh dosanya dan bila dia hiburkan hati anaknya Allah memberi 12 tahun pahala ibadat.

Ya Allah sembuhkan anak aku dari demam,
Jauhkan anak aku dari penyakit yang berbahaya,
Jadikan anak aku anak yang soleh dan beriman kepadamu,
Jadikan anak aku seorang anak yang taat kepada ibubapanya,
Jadikan anak aku anak yang cerdik,pandai dan pintar.
Amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.