Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

Klinik?????

Last week aku p injection Amsyar kat klinik utk setahun,tp aku pergi lambt 2bulan,sampai nurse call call call...so malas nk dengar diaorang beletiaq,aku p la bawa ank pergi klinik..
macam selalu la anak aku ni memang suka sangat nak main dengan budak2 sebaya dengan dia ni,dia tgk ramai sangat kawan sampai teruja dia..ehehehe..Ntah2 amsyar nk adik kot..ehehe.
sabar sat yer sayang,umi tak dapat bg la adik..

Sebab hari tu abg aku kena pergi keja,sanggup masuk lewat tu sebb aku ni penakut nak pegang ank bila nk inject kan dia..aku memang takuttttttttttttttttttttt...
So kami bangun pagi2..dlm sejarah p klinik pukul 8:00am(kira awal la bg aku)..ehehe..
dah usaha dah untuk pergi awal tapi biasala kalau nk bangun pagi2 ni..:)

Sampai2 ja klinik,terus pergi ambil no giliran,nak tau dpt no bapa??
jeng jeng...
no 12,tu pukul 8am tu,klu pukul 10am,ntah2 dapat no 52..aduh...
ni yang salah satu buat aku malas sangat nak p klinik..tunggu punya lama..
giliran no 12 tu dpt pukul930.not bad..
kita ok jugak la.tak la lambat sangat,mayb aritu nurse semua tak lembab kot,,ehhee..
tau kat nurse mampus aku dok kutuk keja depa..

Amsyar sampai tak sempat nak break1st,last break1st kat klinik la..ehehe..

                                       Buli adik cikit..ehehe...adik tgk teropong ni...ehheee

Amsyar : Umi nak teropong tu...

Shedapnya roti...yummy yummy..

                                                         Semua sabar menunggu turn..

snap saja la sapa2 pun,janji gambar..
                                             
                                          Manja dengan ayh lak..ni buat umi cemburu ni..
                                      
                                                      Air kosong pun sedapkan adik..

                                                     Erk....erk....hilang dahaga..


Takut dan kesian punya pasal,sampai terlupa nak snap gambar amsyar kena cucuk..nangis sekejap ja dia..ank hero kan,kena la kuat sayang..

FYI,untuk injection setahun ni,akn demam bila cukup seminggu.
ingat dah tak demam ank aku ni..rupa2 nya demam jugak..

Dah 2 ari demam,aku ngan hubby malam2 dah macm security dah kami nih..
sat2 aku jaga,sat2 hubby jaga...mlm kami rasa begitu panjang......
bukan panjang syok tidoq,panjang .............dengan berjaga...
Tu la kan kasih sayang ibu dan ayh ni,sanggup buat apa saja untuk anak tersayang..

Malam tadi aku bangun pukul 1,2,3,4..............last2 aku celik2 mata dh pukul745..
oh TIDAK...........................
aku kena p keja ni,camna ni..terus bangun mandi2,nasib baik baj u dah iron..
hubby yang iron kan semalam..terima kasih sayang..terima kasih sangat2...

Arini pulak kat QA buat makan2,ala kueh ada kat rumah mak pulak,bukan aku yang buat tau..ehehehe..
aku order jer.terus pergi rumah mak ambik kueh..
lari2......lari2.....scan2 dah pukul840am..
Sorry boss arini saya lambat....

Aku berdoa sangat supaya amsyar cepat sembuh,kesian sangat kat dia asyik bertempek cool fever ja kat dahi.ank umi memang baik,letak cool fever pun tak kisah,buat tak tau ja.mayb dia panas sangt kot,so bila letak sejuk ja..dia selesa..

..........Amsyar cepat sembuh yer sayang.........
                   ...We Love u so much...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.