Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Saturday, June 26, 2010

Epal Roti canai Jely kueh

Mesti semua heran,apa la aku ni,nak jual apa ni???ehehehee..
Bukan nak jual la,nak bgtau..Sekarang Amsyar susah sangat nak mkn nasi or bubur.Semua dia akan luah balik.Dah la kurus slim dah,nanti lagi slim..Susah hati aku..
Apa yang dia suka???Yang aku senarai kat atas tu la..Kalau bagi dia yang tu mesti dia suka suka suka teramat sangat...
Hari ni ayah ni cuti,so kami p break1st kt kedai la.
Dia punya suka roti canai sampai nyanyi2..ehehehehe...

Nak tgk betapa seleranya Amsyar makan roti canai??heeheehe...
Jommmmmm.....kita layannnnnnnn...(dah mcm rancangan melodi daaaaaa)...

                                              Amboi tak teringat umi aihh,makan sorang2 tu..

                                                       Lalu..adik nak ambik sendiri...
                                           Umi : Mai umi ambik cayang...Dok berebut tu...

                                                                  Shedap ka adik???

                                              Umi: Makan satu satu sayang,nanti lekat.
.

haaaaaa....adik dah kenyang niii....shedapnya.....

                        Papa....Ambik gambar adik lekaih..Adik nak masuk blog umi tu,
                            
                                                        Ayah,buka mulut,adik nak suap ni...
                                                            Buka la mulut tu,luas2.                                      

Tima Aceh ayah belanja umi and adik..
Adik kenyang sangat...
Love u ayah...
Umi Love u ayah..


Balik tgk ayah,makan Epal,dia pulak nak....

                                                 Boleh tak ayah,adik nak pegang sendiri..


                                                 Tima aceh ayah,bagi adik pegang sendiri...
                                                    Ni macam epal,dalam buku umi ajar ja...

                                                  Rasa dulu la...Masam cikit la...tp shedap la..

                       Kenapa adik dapat air ja ni..ooo gigi adik 2 ja..mana leh gigit isi..

                                                                    Ohhhhh...sedapnya...

                                            
Haaa....Adik dah mengantuk,adik nak tidoq dulu..
ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.