Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

Jiwa kacau

Tak tau pasal apa tertiba ja pagi2 ni aku jadi emo semacam ja.
Rasa cam sedih sangt,pagi td aku marahkan Amsyar sebab asyik nak nangis dan tak nak duduk dlm car sit.
Aku dah la dengan sakit kepala lagi,nak drive lagi,mana nak layan dia atas kereta lagi..
dia asyik nangis suruh angkat dia..last aku marah dia..
Apa lagi terus lagi nangis kuat2 sebab mungkin aku tak pernah marahkan dia sebelum ni.
Memang susah sekarang bila nak bawa dia naik kereta duduk dlm car sit.
Kadang2 memang aku malas sangat nak balik rumah,tu adalah sebab utama aku jarang jarang jarang balik umah aku sendiri..

Maafkan umi sayang,tak berniat pun nak marah2 adik pagi td,tapi adik kena faham yang umi kena drive.Mana boleh pegang sayang..

Bila dah sampai office aku terus ingat dan rindukan Amsyar sangat.
pas tu aku sedih jugak dengan citer kawan aku Chris yang mother dia akan balik Sarawak petang nanti,terus rasa lagi lagi bertambah sedih..
Ha la aku dpt rasakan camna la kalau aku ditempat dia,lepas ni tak boleh nak mengharapkan mak dah untuk jaga anak kita.kena antaq dekat orang lain.mesti kalau aku,rasa macam nak berhenti keja saja.

Pas tu teringat la pengorbanan mak aku jaga Amsyar,memang dia sayangkan Amsyar.Kalau tak dak mak aku,tak tahu la camna..
Terima kasih mak sebab tolong jaga kan Amsyar.Pengorbanan mak tak kan dapat dibalas sampai bila2.Sayang Mak..Love u ...

2 comments:

  1. Mas... ooo... I didn't know that you are in bad mood that day. Well, it's normal for Amsyar does not want to sit in their car seat. :) He is getting bigger and he is smarter! Everything around him he is interested and he want to get hold or touch them. As he cannot reach for them, he will want you to carry him. He is bb, he does not know that you are driving... :)
    Don't worry, I lost control to Samuel also sometime. haha... but we still love our princess very much right? Cheer up! :)

    ReplyDelete
  2. That Right Chris..:)
    Hopefully Amsyar forgive me..:)
    I love him so much.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.