Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Friday, August 13, 2010

Amsyar dah berjalan

 Alhamdulilah Amsyar dah berjalan(umur 1thn 4bulan)..
Heppynya rasa bila anak aku dah berjalan.Sapa kata bila anak berjalan senang.aaaa lagi aku bz sebenarnya..Ya la anak aku dah jadi wakil rakyat kat umah..Merata dia p melawat..
Semua ruang tu macam kawasan dia la.
Aku p dapur,tengok2 dah dok belakang.Semua dia ikut.Pastu bab kemas umah(perkataan berlawanan dengan kemas..ehehehe) memang pandai sangt.
Anak aku ni rajin kalau nak tau.Tolong sapu sampah rumah.




Pastu bila kita berbuka puasa dia pun nak berbuka jugak.Ok la kan,anak aku ni susah cikit nak makan,tu yang slim tu..hahahaha..
Ni menu berbuka yang simple masa kat umah mak..
hari pertama puasa kot..


Amboi2 makan tak igat umi aih..





Jum tengok anak aku jalan2 dalm umah pulak..ehehehe..

Ni la umah aku..aaa bersepah2..

Amsyar paling suka kalau peti ais kita buka..
Dia memang teruja abis..tengok tu nak soh buka la tu..

Nak berjalan p mana tu...

Dok atas kereta sekarang bukan main..Nak dok tempat2 best.
Amsyar layan apa tu sayang...
 

Kalu nak aku load semua gambar si manja aku ni,entahla 7ari 7malam pun tak abis kot..
ehehehehe..
K lar aku pun tak larat ni,selesema la..Nak makan ubat n tidoq..
tatatitu tatatitu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.