Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

Berbuka puasa di Hotel Sunway- Part 1

Masih ingat enrtry yang aku kata nak p berbuka puasa kat hotel?ala...takkan dah lupa kot,kata peminat aku..eehehhe..entry ni la http://masliena.blogspot.com/2010/08/puasa-hari-ke-9.html
Ermm ingat dah ka?
Okey tau tak aku pilih p mana?p Hotel Sunway la..Alang2 nak try,try yang kita nak la..ehehehe..

Macam biasala bergambar dulu.



Amboi Amsyar fokus sungguh camera ayah..ehehee

Umi pun apa kurangkannya kan..fokus2..penting tu..hahahaa
Bulatnya aku,sebulat limau bali..ehehehe..
Kenapa aku nampk bulat yer sedangkan berat hanya 48kg..hahahaa..

My beloved husband and me

Permata hatiku Amsyar

Suka sangat Amsyar ni kalau naik lift

My beloved mummy and me kat parking kereta tingkat 3

Amsyar kena pegang tangan sebab suka nak lari sesuka hati

senyuman 2 beranak yang menyejukkan hatiku..
ucuk ucuk ku ini..
 Sampai kat situ awal lagi,kul645 so jalan-jalan dulu la.
berposing tanpa husband and anak,ada nampak cam anak dara tak?heehehe..

ronda-ronda ngan Amsyar beli bantal ucuk..

tengok tu aku dah penat dah jadi pengawal peribadi anak ku.
dia dah jadi cam ukur jalan..ehehe..ukur sana sini..

ni gerai cendol pulut..sodap as per my husband..cam pelik ja kenapa aku tak rasa yer..aaa kenyang...
makanan yang aku ambek..

nasi beriani lauk macam2 la..tak larat nak senarai.ehehe.tengok jer la ..

ayam percik..sedapp...tambah2 kat sayap..walaweiiiiiiiiiiiiii..sodap.

ni diantara desert2 yang ada la..tapi banyak lagi dessert sebenarnya..tak salah aku ada 30 jenis dessert.
aku tak larat nak makan la..tu yang tak ambek ponn..
tengok tu sambal petai..yummy..

Ice cream..yummy..sejukknya bila cair dimulut..eheheee

Ni barisan lauk pauk..nak snap banyk2 malu..(eh maslina kata blogger,kena muka selamba ler)..
tapi i malu u..ehehee

gerai cendol
 aku sampai tak tau nak ambek apa ..huhuhuu..bila banyak jadi camni la ni..

snap merata2 penjuru..

Amboi tok makan sampai tak mau tengok camera aih..kusyuk sungguh..

senyuman mummy yang mengancam..eheheehe.
Mak aku ni malu bila nak aku nak ambek gambar,dsia tak mcm anak dia yang suka sangat dengan lensa camera..

makan time..time makan..

Anak ku dah kenyang dan tak nak duduk tempat dia dah,sebagai umi aku kena tenangkan dia..

Muhammad Azeem Amsyar,
Kehadiran mu menyinarkan kehidupan rumahtangga ku,
Rumahtangga kami makin bahagia dengan adanya amsyar.
Hidup kami berdua sentiasa berseri2..
Walaupun kadang2 penat tapi aku tetap seronok..
Ya Allah kau jadikan anak aku anak yang soleh,cerdik,pintar,berilmu..
kau berikanlah anak aku dan keluarga ku kesihatan yang baik..
Amin..

anak manja ayah nie..

kekasih hatiku dunia dan akhirat.


Seisi bergambar pun dah ambek,so jum balik la..
Kami balik malam tu pukul 930,perut dah kenyang so balik la..
Pengalaman pertama berbuka puasa secara buffet di bulan puasa.
Terima kasih suami ku,selalu tidak akan kecewakan aku,
I LOVE U sayang so much.

Bagi aku makanan kat situ okla,tidak mengecewakan aku..
malam tu makan RM127.Rasanya ok kot noh.
kalau sesiapa yang nak try berbuka posa secara buffet try la kat sunway hotel.
Insyaallah tidak akan kecewakan anda semua sebab makanan situ memang banyak,
cuma perut u all la leh makan banyak mana..

Ok semua tata..titu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.