Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Friday, August 20, 2010

Kampung halaman suamiku

Rasanya ada yang dah baca entry aku yang sebelum posa kan,kan hubby aku rindukan kampung halaman dia..Tak ingat?entry ni la oo balik kampung..ooo balik kampung..
yang tu la...
Kebetulan balik hari tu ada rambutan lagi..so apa lagi ambek la.ehehehe..
Amsyar bila sampai ja umah tokna dia kat perak terus leh berjalan tanpa pegang apa2..
Amboi2 nak belajar berjalan pun kat umah tokna.Tahu2 kan anak yang baru leh berjalan nak duduk sesaat pun punya la susah.Yala orang dah dapat kaki,macam kita la kalau dapat naik motor dulu2,kalau mak soh p kedai laju ja.Tak sempat nak suruh lagi pun dah offer diri kan..ehehee..
Anak aku mungkin dalam proses pembelajaran,mungkin banyak benda dia nak berlajar,so kat kampung lagi banyak la benda yang dia minat.
Aku tak dak kudrat nak halang dia.Aku dan hubby ambik keputusan biarkan saja dia nak main sebelum mandi tapi kena monitor la.Anak aku kalau tak monitor batu kat tanah dia kata makanan..keja nak rasa saja..ehehee..
jum2 layan2 gambar yang aku sempat snap..
Semoga terhibur yer..

                                     Tengok ayah Amsyar dah jadi orang kampung "sejati"
Anak dia tukang kutip buah rambutan.Umi dia kena snap gambar diaorang..huhuhu..
Biar je la dia nak kaji tu.
Amsyar sebut buah ni camni "Buah Tan"..okla tu janji ada bunyi cikit2.

Punya la suka kalu kita biarkan dia buat apa yang dia suka.
Tengok tu rambut Amsyar jarang2 ja..kesian anak umi.
Takpa sekarang aku tengah guna minyak zaiton(dari kawan aku diana minyak tu bagus untuk lebatkan rambut.Moga2 serasi la dengan anak aku..

Tak sempat aih nak pandang kita,dok seronok ja tu..

Bz sungguh aih anak umi nih

                                      aaaa..beratnya batu ni.Amsyar boleh!!Amsyar boleh!!!

baling dah ponn..

Tu dok tengah pikiaq apa nak buat pulak tu..

Tengok ayah Amsyar dok gelak tengok gelagat anak teruna dia..

Hasil dari kajian Amsyar:
1. Buah Tan ada bulu2 dan warna merah.
2.Batu sangat laaaaaaaaaaa berat.
3. Kalau terjatuh waktu bermain langsung tak sakit.
4. Tanah sangat la kotor..
Tengok hasilnya abis tangan amsyar dah kotor.

Ni la time untuk umi buli dia masa mandi,kita sabun banyak2..

aii nak  p mana lagi tu,mana abis lagi nak citer pasal kampung,nama pun kampung mesti la luas kan..ehehehe..
Kami kalau balik sana tak sah la kalu tak p jalan-jalan.
Destinasi paling dekat ialah BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT.
dekat sangat dekat sangat dan sangat la dekatttt..

Ni keesokkan hari tau,sebelum masuk dalam bergambar dulu.wajib tu..ehehehe..


Nampak air terus nak main..

dapat dah pegang..
Pantang nampak tangga,mesti nak naik..adus..penatnya..




p mana-mana mesti kena beli ball..huhuhuhu..
dah dapat satu dia terus ok..:)
Layan jer la yer,arini aku malas nk berkata-kata..Mungkin pagi2 kot blogging aku ketandusan idea.



aaaaaa..ni la aksi2 anak manjaku ini..
Aku arini malas nk bercakap banyak dlm blog ni..ehehee..
Ampa semua layan jer la k.
K lar aku nak sembhyg subuh dah ni.
Jumpa lagi yer semua..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.