Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 24, 2010

Puasa ke-15

Hari ni hari ke15 kita sebagai umat islam telah berpuasa,alhamdulilah aku berjaya puasa lagi setakat sekarang.Bulan2 posa ni nak citer pa pun tak tau,kekurangan idea lor.


Tahun ni aku raya kat kampong husband aku kat Perak. Mana lagi kan Bukit Merah la.
Insyaallah aku akan balik awal tahun ni 2 hari awal kot,Insyaallah kalu bos bg cuti..Bos kasi chan yer.eheheee..

Ampa semua dah beli baju raya?Aku dah beli baru sepasang,untuk anak dan husband belum lagi,mayb merdeka ni kot pergi cari.Minta2 la ada warna yang aku berkenan..

Aku ni cerewet cari baju cam baju aku pulak,tapi baju aku mesti la kena tambah lagi kan,mana cukup sepasang.Nak p umah makngah,makcik,pokcik,kawan2..cewah aku punya atur p beraya.Tengok2 dok umah saja..eheehhe..

Tahun lepas beraya dengan Amsyar dah tapi dia belum boleh berjalan,kocik lagi,sekarang dah setahun 5bulan dan jugak DAH BOLEH BERJALAN.aku ulang k,anak aku dah boleh berjalan..huh,tak tau camna la peluh aku laju nanti bila main kejar2 dengan dia time p beraya rumah saudara dan kawan2..

Huh….Aku selalu pesan kat dia kalau nak p mana-mana.Alhamdulilah kalau aku pesan dia memang baek..

Nanti nak kuaq rumah terus nak pesan,Amsyar kita p beraya ni buat perangai elok2,jangan lari sana –sini tau,ikut cakap umi dan ayah tau,kalau Amsyar baik umi bawak lagi,tapi kalau tak dengar cakap umi tak mau bawak dah..(tapi klu tak bawak sapa nak jaga anak aku weiiii)..
Nampak nya kena sabar dan jugak nak control2 ayu takdak dah la bila ada anak ni..
Ayah pun nak control macho jangan harap k..J

K lar coletah banyak sangat kan,eheehe..
Tata titu nanti kita jumpa lagi k..
Selamat Berpuasa…

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.