Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Sunday, August 15, 2010

Ciwi

Harini aku ciwi cikit..haaa...pakai anak tudung blink blink..
Sebenarnya anak tudung ni nak pakai hari raya ni tapi dah tak tahan la..:)
Aku ni memang tak boleh la kalau beli baju baru,kasut baru,apa2 yang baru la mesti nak pakai cepat2..ehehehe.
Tu la namanya CIWI..hohohohoho..
Nasib bek aku tak pakai baju raya mai opis..Time tu mesti orang kata kat aku
"Maslina posa baru 6ari,dah pakai baju raya..??ehehhee..
Anak tudung ni simple ja,tengok cam ni.Nak tau harga dia
RM25.90..mahalnya bagi aku,tapi kalu dah cantik dan terpikat aku dah tak kisah wei.......
Semua aku sanggup..(laki aku lagi2....sanggup...)
Asyik citer ja kan jum la tengok anak tudung baru..

Ehsan gambar dari laptop Christina.
Thank you christina.
I nak bg pantun kat u.
"Terima kasih daun keladi"
"Nanti2 hari2 i nak guna lagi"
ehhehehe.

Tada.....cantik tak..ada batu kat atas dahi cikit tu...tu yang aku panggil anak tudung blink blink..


Nak tengok dekat lagi..Bulatnya muka aku..
Tapi aku tak kisah sebab muka aku memang bulat ponnn..


Nak lagi satu gambar.

Sudah2..nak buat keja ni..tata tata...

3 comments:

  1. mas,x clear la rupa anak tudung tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. kak mas dah bulat..eh kak is kenal mane kak mas?

    ReplyDelete
  3. takpa nnti2 kita snap gambar anak tudung saja k.:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.