Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 17, 2010

Amsyar dah becaq..

15 bulan kira besaq la tu kan..dah pandai main sendiri tp kadang2 nak ajak org main dgn dia jugak(mungkin nak manja2 kot sebab kan selalu tinggal p kerja.Ya la sayang,umi p cari duit untuk sayang.Zaman la kalau tak berkerja hanya cukup untuk makan je la.Lain la kalu laki tu pangkat Datuk..ehehehe..

Nyanyi lagu ikut rentak lagu P-Ramlee;
"Kalau la laki,jadi datuk,"
"Kain baju Bibik cuci"
"Kalau la laki jadi datuk"
Masak memasak bibik buat"
"Kalau la laki jadi datuk"
"Aku boleh goyang kaki"
ehehehee..
Berangan tak abis2 maslina ni,tp kalau tak berangan tak dak cita2 namanya(tu aku yang kata la)..

Sejak 2 menjak ni,Amsyar dah ok dalam kereta,aku cukup bangga.(sebenaqnya bukan bangga tapi LEGA).
Kalau tidak nak bawa keta dari Sg Seluang ke Padang serai aku rasa macam bawa keta p KL ja,rasa lama sangat nak sampai,ya la kan berhenti kereta sampai 3 or 4x sebab nak pujuk dia suruh dok dalam car sit,
Pernah sekali tu dia nak menyusu dalam kereta,nangis mcm aku buat saja,mau tak mau terpaksa la bagi juga.Tapi bukan sambil drive la,berhenti kereta.Ambik masa untuk dia nak menyusu 1/2 jam.
Tu yang perjalanan balik tu aku rasa lama sangat.......................................(ha tu tunjuk betapa lamanya..ehehe)..

NI gambaq yang aku snap waktu aku driver,tp waktu lampu merah la..
hohohohoho..
dengan penuh heppy nya dok dalam car sit,mungkin dia dah tau kot,yang aku nak drive.

mula2 pandang dulu..

pas tu lindung kan diri dulu..hahahaha..nak main la tu..

senyum malu2 dulu..


pastu ..haaaaaaaaaaaaaaaa





Tu yang sekarang kalau bawa dia naik kereta aku tak setension dulu...
camni la anak umi yang ucuk acam tu..baikkkkkkkk...Good Boy..


Kalau kat rumah pulak sekarang pandai bawa diri,main2 sorang,kalu aku ada keja nak buat.
ni la raga mainan dia..









Nak tgk video pasal gelagat dia main sorang pulak?jum kita terjah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.