Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 10, 2010

Menu harini..

Hari ni aku dengan Amsyar je la dok kat rumah ni,Weekend2 hubby kena keja..waaaawaaaa(cam nak nangis ja)..Pujuk punya pujuk hubby p keja kul10..Nak pujuk bagi tak p keja,tak makan la pula pujukan..
Nasib baik Amsyar tidoq tadi,dapat la aku masak hari ni.
Nak tau apa aku masak???
Jum terjah.....hahahahaa..

Menu lunch :-
1.Kari ikan
2.Sayur campur with Udang
3.Sambal sotong,
4.Sup daging utk anak kesayanganku..

Aku hanya sempat snap gambar waktu semua masakan aku kat atas dapur,tu yang comot giler...
Tak sempat sebab anak aku dah bangun,ni semua pasal cina lori jual tilam.
Tilam Tilam Tilam..Bisingggggggggggggggg saja...


                                                                      Kari ikan

                                                                  Sambal sotong


                                                         Sayur campur dengan udang

                                                         Sup daging  utk amsyar


Ni nak suapkan Amsyar makan..


tgk tu seleranya makan..





Untuk penuhi permintaan suamiku,aku update la blog nih walaupun dalam keadaan kelam kelabut dengan anak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.