Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

Celebrate Triplet Besday

Tradisi turun temurun di QA dept ni buat pod luck untuk celebrate besday.
Semalam sambutan besday utk 3 sekaligus..

Jum kita nyanyi ramai2 dan kuat2..hahahahha..
Hepy Besday To U,
Hepy Besdau To U,
Hepy Besday to Kak Ita,Kak Rashitah & Kak Faizah,
Hepy Besday To U...

Ni kek untk besday gurl,
nama dia aku pun dah lupa,maker by Baizura.
lebih kurang rasa cam kek secret recepi kot (Chocolate Banana)..
aku pun kebetulan perut dah full tank so tak rasa pun la..



Ni menu2 yang lain yang sempat aku snap la.
aku kurang pasti apa nama dessert ni..


yang ni sedap maker by kak maria-aku nak cuba nanti..ehehehehe..
berbakat ka aku untuk buat cake?hahahaa...tunggu k...




Ni la besday gurl tu..
Kak Faizah,kak ita dan jugak kak rashitah yang fasih berkata2..
Siap dapat duit lagi tu,sapa nak bg RM1000 masa besday kita kan,
haaaa...sapa yg teringin tu tahun depan jum join us..
Bila besday dapat makan,dapat kek,dapat $$$ lagi..


apa????tak cukup gambar..Ok2..aku akan load lagi..
Blink blink...
Haaa.. jamu mata dengan kecantikan semulajadi  ni..ehehehe..

amoi & kak ita..

Kak nadiah,Christina,kak ita..

layan jer ok..
semua pakat kenyang lepas makan..

amboi chek wan,mu ni kalut jugak nak bergambar..

Ni darah manis ni,
"pong pang..pong pang...
Gendang dipalu pengantin baru,
Duduk bersanding tersipu malu.."
Tak lama dah nak dengar lagu tu..ehehehee..
so sweet..dah makin slim..



Amboi bee lin,kenyang sampai tersandar macam tu..

SPC geng
licin kami sapu,bukan sapu sampah tau,sapu makan..
Banana...
I love "Banana Emas"
ehheheee..
Pisang emas.

Kita tunggu besday gurl yang akan datang,cetinya adalah aku,
Kak nadiah..tunggu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.