Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Thursday, July 22, 2010

Pizza Hut I'm Coming..

Ingat tak aku ada teringin pulak nak makan pizza kat entry aku yang sebelum ni??sila klik sini..
Hari ke2 selepas makan ketam..tertiba teringin nak makan pizza(aku ni selalu tertiba tapi sebenaqnya plan dalam diam wei..Bila cakap tertiba hubby jadi kesian la..Jum aja katanya(ewah2 bahasa indon pulak mai).
Janji dgn adik aku sama sebab dia pun kempunan nak makan pizza..
Ari tu kan kami tak leh makan pizza,siap duduk dah tu tiba2 budak pizza mai :-
"Akak pizza kami semua dah simpan,kami nak tutup dah,minta maaf kak yer"
Masa tu dah pukul 10malam..relax aaa malam masih muda la..
eh Maslina ini kedah tau,bukan KL nak buka pizza sampai 24jam..
Aku kena terima kenyataan la yang aku dok kedah..
huhuhuhu..sedih gila tak dapat makan pizza malam tu,mcm nak mogok lapaq ja,tp sapa nak peduli aku mogok kan.huhuhuhuhuhu...

Aku dah siap dah tunggu adik aku balik,biasa la wanita yang selalu banyak keja..bz selalu..
Aku pun ajak Amsyar la,Adik jum teman umi BERGAMBAR..hahaha..
Adik mau tak mau umi paksa k..
Tolong senyum depan kamera umi k..

Adik tengok bird....

Tengok tu Duck.....pap pap pap pap pap...

Tengok depan la cayang...

Lepas ja adik aku balik terus ja kami serbu pizza megamall..
Muka budak pompuan yang hanya mandi pagi saja..
Dah lambat,jgn dok mandi yer(ini AMARAN dari aku..ehehehe)..
Mak tok sentiasa disisi..

Tak tau nak snap apa sepanjang perjalanan tu..
Jamu la mata yer..apa2 yang aku bg ni..
Layan............................



Ni jari jemari aku yang ciut miut ni..haahhaa..
kedut merata ang kata cantik yer maslina
ni cincin kawen dan tunang aku..

Kalau dapat hp,Amsyar terus jadi orang yang paling bz..hahahaa..
suka sangat hp...



ala dik tak payah pilih,ang kan memang kempuanan Cheese Baked Meatboal masala..

aku pulak pilih....

Amsyar pula pilih..semua dia nak nak nak...

Photo session..ehehehe


Wajib mesti ambik fruit.

Ni paling suka..

Jeng jeng..dah penuh..nasib bek mangkuk tu kecik,kalu tidak aku bubuh lagi..
Haahaah..alang2 bayar kan makan sampai kenyang..

La kalut pilih lagi ka sayang..

mesti amsyar dapat makan dulu kan..
umi terliuaq ja sebab tak leh buka posa lagi..
Pizza Hawai Chicken
Aku lebih suka yang ni...shedap...
Pizza crunchy royal masala..
pizza ni rasa cam keropok ja,tak sedap lor..

Ni la yang paling kami tunggu2..
Cheese Baked Meatball Masala..
sedapppppppppppppppppppppp..
bagi 3 mangkuk pun aku leh abiskan.
Siap kata kat husband lagi,klau aku merajuk nanti,beli aku yang ni pun terus boleh sejuk..
"Abg ingat tau pesanan isteri mu"

Amboi mummy sedap nampak..makan sampai tak pandang depan aihhh..

Mak tok makan sambil buat mulut cam tu..ehehhee
Tapi lawa lagi la mummy..

Amboi syok lebeh aii Amsyar..
Leh makan semua ..shedap la tu..

Haa...licin......
makan arini RM90...
tapi puas hati la sebab sodappppppppp...

Jalan2 jumpa kedai Vinci..
Jamu anak mata sat la..
Aku berkenan kasut ni..
Tunggu yer nnti aku akan bawak kau balik umah..
mimpi kasut ni je la tiap2 malam sebelum dapat..
p/s : sayang ayg size 7 k...(ehehehe)..
Kot2 sayang nak bagi hadiah..eehehehe..



tengok tu Amsyar pun nak try...
ehehee..
Amsyar ni pantang tgk kasut,kalu jumpa kasut apa2 pun mesti nak letak kat kaki dia..
hahahaa..like mummy like son..Like son like mummy..
hentam je la apa2 pun..

Kalu ikutkan hati aku  semua gambar aku nak load,tapi nanti ampa semua jemu pulak.
Aku ambik keputusan tanpa tanya ampa semua setakat ni jer k..
Aku pun dah ngantuk semalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.