Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 31, 2010

Shoes Shoes..




Kasut Amsyar dah tak muat,kesian anakku jalan(ehh,berdukung tak berkasut)..Nak belikan dia kasut baru tapi tak sempat2 lagi,Kebetulan semalam Chek(nama pangilan Amsyar kat makcik dia..ehhee) balik awal,so kami semua p la teman amsyar beli kasut..ehehehe,sebenarnya teman aku,manala anak aku yang 16bulan tu pandai ajak aku beli kasut dia..Cuma yang dia pandai tunjuk nak shoes,shoes...nak pakai..Macam biasa la bila ayah dia keja malam,aku kena la p kuar ngan adik beradik supaya aku tak la bosan dok umah(cakap macam aku ni surirumah)..

macam biasa,snap dulu gambar..
chek pun nak..hahhhaaa..


Umi nak shoping kasut,aku ni kalau nak pilih kasut cerewet ya rabbi..hati ni susah sangat nak tertawan pada pandangan pertama(cewah ayat)..
Kasut yang aritu p tgk balik,tp tak berkenan pulak..haa..camna ni..tolong.........
 Amsyar sayang,tunggu umi yer sayang,jum tgk gelagat anak aku yang bosan teramat menunggu umi dia...

















alo ciannya sampai terbaring...ok,umi dah jumpa kasut umi,sorry yer tak dapat nak snap,terlupa..takpa2 untuk tidak kecewakan peminat aku,nanti aku akan snap k..(cewah macam la aku ada peminat,ada ker?ehehhe)...

Jum kita cari kasut amsyar pula,jum sayang..anak teruna aku ni pun pandai oo pilih kasut,nak tgk??jum kita layan ja..

Aku suka sangat dengan kasut ni...Tapi apa boleh buat ada hanya size 2,amsyar size 3..
tgk cantikkan...

Amsyar: Auntie size len ada tak?
Salesgirl :alo adik.tak ada lor..
Amsyar:Ala,napa tak dak,adik nak nak yang ni..
(nasib baik anak aku tak pandai guling2,jgn la guling2 yer sayang).


Tgk Amsyar pakai sebelah lain,sebelah lain,nama pun nak pilih yang terbaik kan.
takpa adik,belasah ja try,try bukan kena duit pun..ehehee
seronok dia bila boleh pakai kasut..

tengok apa tu sayang..
jum kita tengok kasut mana jadi pilihan Amsyar ataupun lebih tepat pilihan umi Amsyar..

V
V
V
V
V
V
V
V
V
Ini dia.....
Sebab apa aku pilih yang ni:-
1.Sebab kasut yang aku suka tu tak ada SIZE..isk isk sedih2..
2.Ni ja kasut pattern yang aku suka.
3.Kasut ni ja ada size 3.
4.Ada bunyi..pep pep pep.
5........................................sebab aku suka la..
sudah2..tak larat nak bagitau sebab dah..

p/s : Entry ini khas untuk ayah Amsyar(untuk hilangkan rindu kat kami 2)..
Semoga terhibur sayang dengan ank u ni..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.