Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Tuesday, July 20, 2010

KETAM3 KETAM3

Harini aku berpuasa.Agak2 leh habiskan tak posa yang tertinggal 6ari lagi ni tak sebelum bulan posa.
Mesti boleh punyakan(ehehee,pandai2 saja tenangkan hati sendiri)..Inyalllah boleh kot.
cayo cayo MASLINA..u boleh..
cewah bagi semangat untuk diri sendiri,yela ampa semua diam saja..:p
Kenapa la kalau kita posa ja teringin nak makan macam2 kan..
Kat memori otak aku ni,asyik terbayang saja wajah KeTaM KETAM...ehehee..
aduhai ketam,sedapnya kalu dapat makan engkau,wahai ketam...ehehehe
Nampak sangat teruk kan aku ni,memang teramat teruk angau kan ketam..

Tetiba teringat yang husband cuti hari ni,yeha yeha leh ajak p berbuka kat nasi ketam juru,dengaq kata cam sedap sangat..Nak rasa jugak la sedap tahap mana kan..

Ok la,kalau aku p berbuka kat sana nanti,aku akan share dengan semua yer sesedap mana ketam tu.
Tungguuuuuu........
Tungggguuuuu....
Tunggguu entry yang selanjutnya KETAM MKN,MKN KETAM...hahahahahaaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.