Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 20, 2010

KETAM MKN KETAM MKN

Akhirnya semalam aku dapat jugak pergi rasa ketam yang jadi bualan orang tu..
Semalam nak update dah lepas balik dari makan ketam tu tapi Amsyar nak teman tidoq pulak.,so demi anak tercinta dan tersayang aku kena pilih teman dia tidoq la(cam na pun aku kena pilih dia,kalau tidak mau tak satu rumah aku tu bunyi lagu dia saja-meraung la).
Kebetulan dah sembahyang isyak sebelum balik makan tu,so aku teman dia tidoq aku pun terus hanyut la (p planet mana aku kurang pasti),yang aku paling pasti jaga2 pukul3 pagi.Aku mimpi aku posa tapi curi minum air masak,dok tgh pikir la tu samada sah ke tak sah..Dlm dok pikiaq2 tu last2 aku terjaga..ooo mimpi rupanya..Terus kejutkan hubby tolong p bancuh susu dan ambik air utk aku..
Aku paling suka kalau hubby keja pagi ataupun cuti,aku tak la penat sangat nk bangun bancuh susu untuk anak aku tu.


Ucapan kasih sayang untk husband tercinta aku pasal semalam:-
1. Malam2 bancuh susu untuk anak
2.Belanja ayg makan nasi ketam semalam.
3.Harini nak belanja pizza(ehehhe,sebenarnya ni sendiri punya plan)..

ok berbalik pasal mkn nasi ketam tu,bagi aku tak la sesedap mana ponn.kira boleh2 la..
nak photo???ok2...next entry aku load k..tak sempat la arini nak load..
Tunggu lagi k....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.