Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Tuesday, July 13, 2010

Clever Boy

Anak aku dah 15months..
Walaupun dia belum boleh berjalan laju2..tapi setakat setapak,2 tapak..dah boleh..hoyea hoyea...ehhehe.
aku pula yang seronok lebeh..
Amsyar dah pandai bercakap tau.tapi yang sedihnya dia tak pandai sebut UMI pun..aku harap dia leh sebut Mee pun jadi la..eheheehe..ada juga tone tu..
Amsyar dah pandai sebut :-
Papa
Ayah
Ayam
Chik
Tok
Kuku (burung)
Pap pap (Itik)


yang tak disangka2 dia boleh sebut dia uk uh(berak org kedah kata)..
tengok2 betul memang dia uk uh pon..wow satu peningkatan yang baik.
Tahniah sayang...(lepas ni umi leh jimat uwit pampers la..ehehee..)

Sekarang alhamdulilah anak aku dah lalu makan,sampai aku pula yang tak larat nak suap.semua masuk mulut dia ja..mulut aku sekali sekala...mulut ayah dia pulak,jarang jarang(maksudnya kami kenyang baru mulut ayah la)..caya la abg,abang suami yang baik dan ayah yang penyayang..
Ayang sayang abang(jiwang pulak,sapa yang malas nak dengar ayat jiwang aku nih tutup mata)..
kepada sesiapa yang suka dengar,nk bagi ucapan cikit la,kita ni memang seorang penyayang.haahahaa.

K lar masa untuk aku rehattttttttttttttt,penat berkerja seharian(8 jam ja pun buat teruk boleh)...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.