Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES

Sunday, July 25, 2010

Internat dihujung jari..

Sekarang ni percaya ker tak kalu aku kata internet hanya dihujung jari..semua mesti angguk2 kepala kan..
Semua orang sekarang bz tak sempat bershoping kan,shoping pun beli melalui internet la kan.
Kadang2 tu pulak kita pun boleh tengok harga dlm internet lebih jauh murah dari kat luar??
jum kita kaji kenapa harga online lebih murah dan orang suka beli onlinr..
1. Harga internet lebih murah berbanding dengan kat kedai luar kerana dalam internet kita tak perlu sewa2 tempat untuk berniaga.
2. Untuk buat bisnes pun internet paling tempat yang bagus,sebab sekarang ramai orang menggunakan internet,klu tak dak internet tu mcm tak cukup lengkap la kehidupan kita.
3.kat internet kalu nak pilih lebih jimat tenaga sebab kita tak perlu nak bazirkan tenaga nak p jalan2 servey harga yang murah cuma kita guna jari jemari saja kan.
4....................aaaa....mcm2 la..aku pun tak larat nak senarai kebaikan intenet ni..

ni salah satu aku nak kongsi mcm mana aku dan suami menggunakan internet..ehehehe

bagi nafkah zahir pun ikut internet..ehehhe..

Kepada sesiapa yang nak berkongsi pengalaman manis menggunakan internet dengan aku leh email masliena_mas@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.