Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

Jiwang2

Sekadar nak share ngan orang2 luar sana yang sudi nak membaca blog aku yang tak seberapa cantik ni(bukan huduh tau)..hehehe.
Sejak2 akhir ni aku dah terpikat la(shyyppp jgn gtau laki aku,kalau tidak jenuh aku kena tidoq luar)..
keja rumah nanti laki aku mogok tak mau tolong buat.Aku mana nya sempat,aku hanya sempat main aci ligan(kalu sapa tak tau mai tanya aku mainan apa tu..hahahaha..)dengan Amsyar bawah penyidai.Bila suami aku dok tengah sidai baju aku ngan Amsyar teman la,kami bukan tolong sidai,kami tolong heppy kan suami aku yang tengah tolong sidai baju tu..ehehehe...kami main aci ligan la..ehehehe.
mesti meriah wei..walaweiiiii..
nak bg gambar umah aku takdak cctv,kalu tidak mesti ampa semua dapat tengok betapa bz nya aku(cewah ayat macam aku ni seorang surirumah yang bagus.ehehehe..)

Dah p kemana aku melalut ni,aku nak citer ni yang aku dah terpikat,bukan dengan laki lain tau,suami aku hanya dihatiku.Suamiku didunia dan disyurga.
aku dah teramat suka dengan lagu maher zain (the rest of my life)..waaaaawaaaa.rasa tenang ja hati ni bila dengar lagu ni..
aku ada letak blog ni,rajin2 ampa cari yer..hahahaha..klu nak soh aku carikan boleh jugak tp ada yuran tau,ampa kena baca blog aku hari2(bukan kena tp aku paksa ampa baca)..ehehhee.

Bila dengar lagu tu,rasa sayang dan kasih pada suami membuak2 ja rasa..
adakah aku jatuh cinta pada laki aku lagi??eehehee..
Hari2 aku jatuh cinta dengan suami aku.

Ni khas untuk suami ku(suami aku adalah salah sorang yang akan baca blog aku,mungkin dia terpikat dengan ayat2 aku..ehehee)

Tiada kata2 yang dapat ayg luahkan dengan kasih sayang yang telah abg curahkan kat ayg,semuanya abg buatkan untuk ayg,sampai terlupa untuk diri sendiri..
Abg sentiasa berusaha untuk bg ayg yang terbaik,Abg banyak bertolak ansur dengan ayg.
ayg cintakan dan sayangkan abg sehingga akhir hayat ayg.
Abg la suami dunia akhirat ayg.
Insyaallah moga Allah murahkan rezeki kita untuk jejakan kaki di kota mekah tgk kaabah.Tu kan impian sayang..
Ya Allah kau titipkan kebahgiaan ini hingga akhir hayat kami ..Amin


Aku heppy harini sebab nya:-
1.Pagi tadi dapat bersahur dengan suami aku.selalu plan tapi tak jaga rini jaga..alhamdulilah.
2.Dapat sembahyang subuh jemaah dengan suami sebab ank tidoq.Alhamdulilah..Bukan senang nk dapat kesempatan camni,kalau sembahyang dua2,anak mesti kacau punya.
3.Mai antaq anak kat umah mak mai keja,ank tidoq baik ja..senang nak drive.
4.Sebab hatiku tenang ja arini.(Alhamdulilah,Allah bagi ketenangan kat diri ni.)

Semoga Allah berikan kami sekeluarga kebahagian di dunia dan akhirat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.