Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 9, 2010

Cucuq Cempedak

Hari ni cuti sekali dengan hubby,alangkah indahnya..Ya la nak cuti sama bukan senang oi..
Hubby keja shift so memang susahla nak cuti sekali,aku pula opis hour..Bila dah dapat peluang cuti macam ni,akan aku hargai sepenuhnya(cewah ayat....)..

Oleh sebab tidur lambat semalam,so lepas bangun subuh tadi tidoq balik.mengantuk sangat,tp sapa nak bagi tidoq lama2 kan.Biasala kan kalau ada anak,kalau dia bangun kita pun bangun la..KITA???(bunyi macam best ja kan KITA..ehehhe)..Sebenarnya aku tidoq jugak,hubby yang layan anak.Terima Kasih sayang sebab biarkan ayang tidoq dengan nyenyak..

Amp amp...dlm hati kata kat aku la tu..Aku bukan malas la,saja nak biarkan anak manja dengan ayah dia..ehehee..Sempoi tak bahasa..

Lepas hubby mandi,dia kejutkan aku,dia nak aku masakkan cucur cempedak untuk dia,kalau Uols nak tahu tu adalah cucur kesukaan tahap maxima dia...
Untuk tidak hampakan permintaan seorang suami(cewah2 bodek pula aku ni)..aku pun bangun dan masakkan untuk suami tericnta aku la..

Menu pagi ni :-
Cucur Cempedak & Teh O Panas...



Mai nak view dekat cikit..ehehehe


Tengok Amsyar makan tu..yummy yummy...

Ni la muka tak mandi..ehehee


Ting ting ting.....dah pukul930..

Nanti aku entry kisah len pulak k..nak bagi anak mandi satni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.