Always listening Always understanding

Always listening Always understanding
PRU BSN TAKAFUL

Ya Allah! Give me strength to go through these challenging path, I may be fall or stumble sometimes, but please keep giving me strength to stand back up dan continue the journey till the end of the road. You know what is the best for me. Please Allah, guide me through....

MY LOVES

MY LOVES
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 19, 2010

Sharing is caring

Kepada semua yang tak tahu pasal bisnes yang aku buat ni,mai aku perkenalkan sekarang..Aku dah 3 bulan berjinak2 menjual susu..Tapi bukan susu tepung untuk bayi tau,jangan pandai2 buat andaian pulak...ehehehe..
Aku jual susu SDII dan alpha lipid.
kepada sapa2 yang minat nak join bisnes ni leh call aku..memang berbaloi2..

SDII : Produk pelangsingan yang pegangkan rekod dunia..

Kebaikannya :-
1. Menurunkan berat badan dengan pantas dan sangat memberangsangkan (SDII memegang rekod menurunkan berat badan paling pantas di dunia; 64kg sebulan!)

2. Membina keyakinan diri sebah orang yang berisi ni selalu dipermain2kan,tambahan pula perempuan..
3. Mengenyangkan. Tidak perlu berlapar!
4.Dapat menghilangkan penyakit seperti kencing manis,darah tinggi,asthma,resdung,jeragat(sebab dalam SDII ada koligen utk awet mudakan muka kita.
5.Membenarkan pengambilnya untuk makan tiga kali sehari!
6.Badan tidak menggelebeh walaupun selepas penurunan berat yang banyak!
7.Kulit tidak kendur.
8.Peningkatan tenaga.
9.Pengekalan berat badan yang ideal. (ni paling berbeza dgn produk lain,tak payah maintain2
10.Membekalkan zat2 makanan dan jugak vitamin utk badan food supplement, bukan food replacement




dan jugak alpha lipid :-

1- Meningkatkan sistem imun


2- Menuetralkan Patogen membawa pemyakit

3- Agen Anti Penuaan

4- Membantu Membakar Lemak

5- Meningkatkan fungsi OTAK

6- Menguatkan tulang dan gigi

7- Antioksida

8- Agen Penyembuhan dan Pembaik pulihan

SIAPA YANG PATUT MENGAMALKAN ALPHA LIPID?
Fakta yang telah dijalankan di Malaysia mendapati 85% rakyat Malaysia nampak sihat, tetapi sakit. 7% daripadanya sakit dan 7% lagi sakit kritikal.
Susu ini telah membukti kan ramai yang menghadapi masalah kesihatan telah kembali bertenaga. Susu ini telah banyak membantu menyembuhkan penyakit kencing manis, darah tinggi, kanser, migrain dan pelbagai lagi penyakit.

Jum aku kongsi pasal Alpha lipid ni untuk kegunaan sendiri macammana..
Husband aku memang ada resdung yang teruk,sampai kerap bersin dan jugak macam selesema.Masa aku jumpa dia dulu(masa bujangla,kulit husband aku cerah cam aku(cewah aku cerah ker..ehehehe)..Tapi selepas kahwin,aku tengok husband aku ni cam kulit dia makin lama,makin gelap kulit dia.
Mula2 tu fikiq mungkin kena panas,tapi husband aku keja 12 jam,mana la jumpa matahari sangat kan.
Aku pun cam pelik,kenapa jadi camtu yer..Buang  resdung ni merata2 la kitaorang p,tapi masih sama saja.
Pastu baru aku terfikir mungkin sebab resdung yang terlalu kuat kot.
memang kebanyakkan orang yang ada resdung kulit dia akan berjerawat dan jugak gelap.
Aku ada baca tentang alpha lipid yang boleh merawat dan menghilangkan resdung.Mula2 tu cam biasa la ayat aku.
1.Betul ker tu?
2. Berkesan ker?
3.Nampak macam mahal saja pun,kalu tak berkesan rugi saja.

Demi untuk husband tercinta aku suruh dia try minum alpha lipid,mana tau kan resdung yang kuat tu boleh hilang.Duit kita leh cari kan..Tapi kalau kesihatan??duit banyak pun kalu kesihatan tak OK,tak guna kan..betul tak.Aku cakap ni bukan sebab aku jual k.Sebab aku memang puas hati dengan produk ni..

Ok,balik pada kesan pada husband aku..
Alhamdulilah selepas husband aku minum alpha lipid 1 tin ni,resdung dia dah kurang.
Dia jarang dah selesema dan bersin dan....................... yang paling aku suka muka dia dah makin cerah dari sebelum ni..Sebelum ni nampak kusam saja,tapi sekarang nampak cam bercahaya..(jgn ingat aku puji laki aku yer,ini kenyataan,kawan2 aku pun perasan,sampai ada yang cakap ni ""Ish laki ang nampak lain la,berseri2"...)
sekarang baru terjawab segala persoalan aku tu..
1.Memang betul2 berkesan
2.Memang aku puas hati
3.Memang tak rugi langsung beli..

Haa...tengok keberkesanannya alpha lipid ni..
Tu baru setin minum,alpha lipid ni bagus tau untuk semua orang..
lagi satu pulak,kebetulan terjumpa hijrah untuk buang resdung kat care4,so kami try la uji.yang lebih aku terkejut resdung dia memang dah kurang banyak..bersin pun tak banyak dah.
Klau dulu,kalu tak kuaq ulat jauh sangat la(ehehehe,ini aku gurau2 manja ja)..tp dulu memang teruk sangat..
orang yang sakit pun boleh sembuh,orang yang lumpuh dapat berjalan balik(sebab dia untuk tulang jugak)..
pas tu kalau amalkan untuk orang yang sihat,ia dapat kuatkan imunisasi badan kita.
Tak payah la nak belanja kan RM RM untk ubat2 doktor.
Bak kata pepatah
" Mencengah lebih baik dari mengubati"

Kalau sapa2 yang berminat nak order boleh msg or email aku.
masliena_mas@yahoo.com
Maslina - 012-5605887.

p/s : Untuk sapa2 yang berminat untuk tengok keberkesanan SDII ni boleh la tgk kat aku punya facebook.
masliena_mas@yahoo.com..
banyak testimonial dari produk ni walaupun baru 10 bulan di malaysia.Tgk keberkesanannya...
Kat new zealand dah 20 thn.

K.. sampai cini jer kot yang aku nak kongsi ngan kawan2.
Ingat!! Sharing is caring...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

My Life

Gelagat Amsyar-Semakin Besar Semakin Banyak Akal,Umi Suka!! Slideshow: Masliena’s trip from Ipoh, Perak, Malaysia to 2 cities and Taiping was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.